המגיש הישראלי-אמריקאי דין קרמר פתח הלילה (בין שלישי לרביעי) במשחק פלייאוף ה-MLB הראשון בקריירה שלו, בזמן שהוא חושב על בני המשפחה בישראל, שכידוע נמצאת במלחמה מול עזה בעקבות מעשה הטבח הנוראי של החמאס. לצערו, הוא לא הצליח לסייע לקבוצתו בולטימור אוריולס, שנכנעה 7:1 במשחק חוץ נגד טקסס ריינג'רס, שקבע 3:0 והדחה מהסדרה האזורית (רבע הגמר).
קרמר, שעלה למגרש כשהוא עונד מגן דוד, אמר ביום שני שהוא לא מהסס להגיש במשחק, שאותו האוריולס היו חייבים לנצח כדי להאריך את העונה שלהם במשחק אחד לפחות. "אבל יהיה לי קשה לנתק את המצב בישראל מהמחשבות", הוא אמר. לקרמר בן ה-27 יש אזרחות כפולה, וחלק גדול ממשפחתו המורחבת מתגורר בישראל. למרות שלא נכנס לפרטים, קרמר אמר שהם בסדר עכשיו.
1 צפייה בגלריה
דין קרמר בולטימור אוריול נגד טקסס
דין קרמר בולטימור אוריול נגד טקסס
סיום עונה כואב. קרמר נגד טקסס
(צילום: Jerome Miron-USA TODAY Sports)
קרמר עם השרשרת מגן דוד
למרות שהוא נולד וגדל בסטוקטון, קליפורניה, קרמר הוא בן להורים ישראלים ומזדהה כישראלי. הוא מבלה מדי שנה בישראל ושולט בשפה העברית. קרמר גילה ביום ראשון, יום לאחר המתקפה על ישראל, שהוא יפתח במשחק 3.
"הענקתי לו את תמיכתי ואת אהדתי לו ולמשפחתו המעורבת, והוא נראה בסדר", אמר מאמנו ברנדון הייד לפני המשחק. "ברור, הוא מאוד מוטרד ויש הרבה דברים שקורים. אבל לא הרגשתי שזה ישפיע". לצד המאמן, קרמר אמר שכמעט כולם במועדון שאלו לשלומו בשלב מסוים במהלך היומיים האחרונים. "אני מאוד אסיר תודה על כך", אמר קרמר.
ב-2016 הפך קרמר לישראלי הראשון שנבחר בדראפט הבייסבול כשהלוס אנג'לס דודג'רס צירפו אותו במקום ה-14. הוא עבר לבולטימור בטרייד ב-2018 וערך את הופעת הבכורה שלו במייג'ור ליג עם האוריולס ב-2020.
המחווה של ברגמן
בנוסף לקרמר, אלכס ברגמן, שחקנה של קבוצת הבייסבול יוסטון אסטרוס, עלה הלילה למשחק כאשר על כובעו סמל של מגן דוד לאות הזדהות עם ישראל. קבוצתו ניצחה בחוץ את מינסוטה טווינס 1:9 ועלתה ל-1:2 בסדרה.