כריסטיאן אריקסן שוחח עם ה"גאזטו דלו ספורט" האיטלקי ושלח תגובה לראשונה מאז שהתמוטט על כר הדשא במהלך המשחק של דנמרק מול פינלנד. "מודה לכולם על התמיכה", מסר שחקנה של אינטר באמצעות סוכנו.
יורו 2020 ב-ynet - המתחם המיוחד
הקשר הדני הוסיף: "חשוב לי להבהיר שאני לא מתכוון להרים ידיים. אני מרגיש הרבה יותר טוב, אבל עדיין רוצה להבין מה בדיוק קרה לי. מאוד חשוב לי להודות לכל מי שעזר באותם רגעים".
4 צפייה בגלריה
שחקני דנמרק ליד כריסטיאן אריקסן
שחקני דנמרק ליד כריסטיאן אריקסן
שחקני דנמרק ליד כריסטיאן אריקסן
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן, לפני שהתמוטט
(צילום: גטי אימג'ס)
4 צפייה בגלריה
שחקני דנמרק בהלם
שחקני דנמרק בהלם
שחקני דנמרק מגוננים על אריקסן
(צילום: רויטרס)
אריקסן מאושפז עדיין בבית החולים בקופנהאגן, לאחר שנדרש להחייאה בעקבות התקף הלב אותו חווה מספר דקות לתום המחצית הראשונה. אמש דיבר רופא נבחרת דנמרק וסיפר על מצבו של אריקסן: "מצבו בסדר בהתחשב בנסיבות. הוא צריך להישאר בבית החולים להשגחה ולהמשך בדיקות". הערכות מדברות על כך שהוא ייאלץ לפרוש מכדורגל, אבל כמובן שעדיין לא התקבלה שום החלטה בנושא.
במקביל, עולם הכדורגל ממשיך לחזק ולהתאחד סביב אריקסן. שחקני נבחרת אוסטריה למשל הניפו חולצה שלו לאחר הניצחון על צפון מקדוניה (1:3), לואיס אנריקה שלח לו איחולי החלמה בשם נבחרת ספרד ואנדי רוברטסון הסקוטי אמר במסע"ת לפני המשחק מול צ'כיה: "לא משנה מה יקרה בטורניר, התמונה של שחקני הנבחרת מגוננים עליו לא תצא לי מהראש".
בלם הולנד דיילי בלינד, ששיתף עם אריקסן פעולה באיאקס, לקח קשה את ההתמוטטות של הדני וביקש להתחלף בדקה ה-64 מול אוקראינה (2:3). "חשבתי לא לעלות לשחק. זה השפיע עליי באופן אישי, היה לי קשה לישון", סיפר בלינד שסובל מדלקת בשריר הלב והושתל בליבו קוצב. "זה היה אתגר נפשי גדול להתגבר עליו, אבל אני גאה שעשיתי את זה והרגש פשוט יצא החוצה. צפיתי בהתמוטטות של אריקסן בשידור חי וזה הפך את הכל להרבה יותר אינטנסיבי עבורי ועבור המשפחה שלי. עכשיו צריך לתת לו זמן לנוח ולהתאושש".
4 צפייה בגלריה
דיילי בלינד ממרר בבכי
דיילי בלינד ממרר בבכי
דיילי בלינד ממרר בבכי
(צילום: EPA)