רבע גמר 1: שווייץ - ספרד (שישי, 19:00)

שתי הנבחרות שאחראיות למשחקים הכי משוגעים ביורו עד כה, נפגשות ברבע הגמר בסנט פטרסבורג. ספרד כבר ראתה איך היא משחקת מול צרפת בקרב אימפריות, אבל שווייץ חזרה מהקבר מ-3:1 ל-3:3 וניצחון דרמטי בפנדלים. עבור שווייץ זאת הופעה ראשונה ברבע הגמר בטורניר גדול לראשונה מאז 1954 (אז היא עשתה זאת במונדיאל). מדובר ברגע שיא עבור הכדורגל השווייצרי, והם יפגשו את אלופת העולם ואירופה במיל'. ביורו 2016 ובמונדיאל 2018 הספרדים הלכו הביתה בשלב שמינית הגמר, עכשיו הם יכולים ללכת עד הסוף. הם הפגינו הרבה אופי ב-3:5 על קרואטיה בשמינית הגמר, וכעת יפגשו יריבה "נוחה" יותר מצרפת, אבל באמת שביורו הזה אי אפשר לדעת מה יהיה.
3 צפייה בגלריה
מיקל אוירסבאל
מיקל אוירסבאל
הספרדים בטירוף
(צילום: AP)

רבע גמר 2: איטליה - בלגיה (שישי, 22:00)

ה-משחק של רבע הגמר ישוחק ביום שישי ב-22:00 באליאנץ ארנה במינכן, בין שתי הנבחרות הכי מרשימות ביורו שניצחו בכל משחקיהן עד עכשיו. דור הזהב הבלגי שהגיע בשני הטורנירים האחרונים לחצי הגמר, רוצה להגיע הפעם לפחות עד הגמר ולשחזר את הישג השיא מ-1980. גם אז היא פגשה את איטליה בדרך, נפרדה ממנה ב-0:0 וסיימה במקום הראשון בבית שלה, שהיה שווה גמר (בו הפסידה למערב גרמניה). המשחק בין בלגיה לפורטוגל בשמינית הגמר לא ענה על הציפיות, אבל לבלגים לא אכפת כי הם ניצחו 0:1 והעיפו את אלופת אירופה מהטורניר תוך כדי שהם מראים שהם יכולים גם לשחק טקטי אם צריך. איטליה, שלא עלתה למונדיאל 2018, רוצה לזכות ביורו בפעם השנייה (זכתה ב-1968). האיטלקים נראים מעולה וניצחו 1:2 את אוסטריה בשמינית הגמר לאחר הארכה.
3 צפייה בגלריה
תורגן הזאר חוגג
תורגן הזאר חוגג
הבלגים רוצים ללכת עד הסוף
(צילום: גטי אימג'ס)

רבע גמר 3: צ'כיה - דנמרק (שבת, 19:00)

השתיים נפגשו ברבע גמר יורו 2004, וצ'כיה ניצחה 0:3 בדרך לחצי הגמר. הפעם האחרונה בה הצ'כים היו ברבע הייתה ב-2012 (הפסידו לפורטוגל) ועכשיו הם ינסו ללכת עד לגמר לראשונה מאז 1996. בשמינית הגמר צ'כיה הדהימה את הולנד עם ניצחון 0:2. הדנים שיחקו היטב בטורניר הנוכחי, למרות טראומת כריסטיאן אריקסן, והעפילו לרבע הגמר אחרי 0:4 מרשים על וויילס. דנמרק היא אחת הנבחרות הכי אטרקטיביות ביורו, ורוצה לשחזר את הזכייה הסנסציונית מ-1992. הכרטיס לחצי הגמר בהישג יד.
3 צפייה בגלריה
שחקני דנמרק עושים חיים
שחקני דנמרק עושים חיים
דנמרק. יש מזל בהגרלות
(צילום: AFP)

רבע גמר 4: אנגליה - אוקראינה (שבת, 22:00)

בשמינית הגמר אנגליה התגברה על היריבה הגדולה שלה גרמניה עם 0:2 מרשים, ולראשונה בטורניר תשחק מחוץ לוומבלי כאשר תטוס לאולימפיקו ברומא. האנגלים רחוקים ניצחון אחד מהישג השיא שלהם ביורו (חצי גמר 1996). עם כל הכבוד, חצי הגמר לא מעניין אותה. היא רוצה את הגביע. במיוחד כשחצאי הגמר והגמר ישוחקו בוומבלי, ובחצי הגמר היא תפגוש יריבה נוחה יחסית, על הנייר (המנצחת בין צ'כיה לדנמרק). עבור אוקראינה זאת תהיה הופעת בכורה במעמד הזה, והיא תבוא בלי לחץ אחרי שמבחינתה עשתה את שלה עם ה-1:2 הדרמטי על שבדיה בשמינית הגמר.