"נבחרת ספרד הייתה טובה יותר מאיטליה. היא הודחה אמנם בפנדלים אבל נפרדת מיורו 2020 בראש מורם". בעיתון הספרדי "אל מונדו דפורטיבו" הבהירו את התחושה בקרב אוהדי ה"רוחה" אחרי ההפסד הכואב בפנדלים בחצי הגמר (1:1 בתום 120 דקות).
יורו 2020 ב-ynet - למתחם המיוחד
ההרגשה היא שהנבחרת הספרדית רק עשתה בטורניר הנוכחי את צעדיה הראשונים ותוכל להתמודד על זכייה בתארים במונדיאלים ובאליפויות אירופה שיתקיימו בשנים הקרובות.
3 צפייה בגלריה
"פרידה בלתי מוצדקת". שער העיתון "ספורט"
"פרידה בלתי מוצדקת". שער העיתון "ספורט"
"הדחה בלתי מוצדקת". שער העיתון "ספורט"
(צילום מסך)
"הדחה בלתי צודקת", נכתב בכותרת של ה"ספורט". "החלום הסתיים, עכשיו מתחיל העתיד. לואיס אנריקה הוא המאמן האידאלי. אפשר לאהוב או לא לאהוב אותו, אבל יש לו מושג והוא יכול לקחת אותנו עד הסוף".
גם על השער של העיתון ABC נכתב: "יש לספרד נבחרת. לא הגיע לאיטליה לנצח. ספרד הפסידה בצורה מוזרה, אבל יש סיבות להאמין שהשמחות עוד יגיעו". ב"מארקה" פורסמה הכותרת "בכבוד".
3 צפייה בגלריה
"בכבוד". שער ה"מארקה"
"בכבוד". שער ה"מארקה"
"בכבוד". שער ה"מארקה"
(צילום מסך)
גם לואיס אנריקה הביע שביעות רצון: "אני חושב שכולם יכולים להיות גאים בנבחרת הזו, במיוחד אחרי המשחקים האחרונים. שיחקנו כמו קבוצה מההתחלה ועד הסוף. בהארכה אנחנו רצינו לשחק ואיטליה חיפשה את הפנדלים. היינו צריכים להפעיל לחץ גדול, כי יש להם שחקנים איכותיים מאוד. מגיע לנו רק ציון 9, כי לא עלינו לגמר. הנבחרת הזו התחזקה וראיתי המון דברים חיוביים. יש צעירים שיכולים להוביל אותה לזכייה בתואר. המטרה שלנו הייתה לבנות נבחרת ואני חושב שהשגנו אותה. נמאס לי לראות טורנירים של ילדים בוכים. צריך להתמודד עם התבוסה וללמד את הילדים לא לבכות ולברך את המנצחת".
המאמן הספרדי חלק מחמאות לשחקניו: "דני אולמו הציג משחק בלתי ייאמן, מהספרים. ומישהו ראה מה עשה ילד בן 18 כמו פדרי? אפילו אנדרס אינייסטה לא עשה דבר כזה בגיל שלו בטורניר גדול. זה דבר שמעבר לכל הגיון ואני מקווה שיהיו עוד שיצטרפו אליו. יש לנו בסיס לקראת המונדיאל בקטאר. בשבילי זה היה רק לילה של חוסר נוחות ולא לילה עצוב. אנחנו חוזרים הביתה רגועים, כי היינו בין הטובים ביותר".
3 צפייה בגלריה
"יש לספרד נבחרת". שער העיתון ABC
"יש לספרד נבחרת". שער העיתון ABC
"יש לספרד נבחרת". שער העיתון ABC
(צילום מסך)
על אלבארו מוראטה שכבש והחמיץ את הפנדלים המכריע אמר אנריקה: "הייתה לו בעיה בשרירי מפרק הירך, אבל הוא רצה לבעוט. הוא סבל בטורניר הזה, אבל בכל זאת היה חיה רעה".
ב"אס" פורסם שהקפטן האיטלקי ג'ורג'יו קייליני, שחיבק את ג'ורדי אלבה לפני תחילת ההארכה, קרא לו בהומור "שקרן" בעקבות אי הבנה בעת הטלת המטבע. המגן השמאלי הספרדי התאכזב גם הוא בסיום: "זו מכה קשה, הגיע לנו יותר אבל ככה זה בפנדלים. הראנו שיש לנו נבחרת נהדרת, אנחנו פגועים אבל גאים. אני משחק בנבחרת כבר 10 שנים והרבה זמן לא ראיתי אותה ככה".