“שלום לכולם. תודה רבה על המילים החמות והמדהימות, על האיחולים וההודעות שקיבלתי מכל רחבי העולם. זה משמעותי מאוד עבורי וגם עבור משפחתי”. כך כתב כריסטיאן אריקסן באינסטגרם במטרה להרגיע את אוהדיו הרבים ברחבי העולם.
יורו 2020 ב-ynet - מתחם מיוחד
קפטן נבחרת דנמרק התמוטט במשחק נגד פינלנד בשבת האחרונה, סבל מדום לב והובהל לבית החולים. המשחק הופסק וחודש אחרי כמעט שעתיים ולבסוף הפסידו הדנים 1:0. כעת נותר הקשר בבית החולים וממתין לבדיקות נוספות על מנת לברר כיצד לקה בדום לב.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאן אריקסן מוטל על הדשא
כריסטיאן אריקסן מוטל על הדשא
כריסטיאן אריקסן על הדשא בשבת
(צילום: AP)
“אני בסדר, בהתחשב בכל הנסיבות”, המשיך אריקסן (29) תוך שהתייחס לעניין הרב ולסימני השאלה שהותיר המקרה. “אני עוד צריך לעבור המון בדיקות בבית החולים, אך אני מרגיש בסדר. כעת אני מעודד את חבריי לנבחרת ומאחל להם שיצליחו במשחקים הקרובים. שחקו עבור דנמרק. שלכם, כריסטיאן”.
שוער נבחרת דנמרק, קספר שמייכל, אמר: "אנחנו עדיין בתמונה ואם נוכל ננסה לזכות בטורניר הזה עבור כריסטיאן ולמען כל האוהדים שחיזקו אותנו במצב בו היינו. ביקרתי אותו בבית החולים והיה נחמד לראות אותו מחייך וצוחק. זה עזר לי המון. אין לי שום ספק שהנבחרת שלנו מאוחדת, יש הרגשה שאנחנו יכולים לעשות משהו מיוחד ביחד".
2 צפייה בגלריה
כריסטיאן אריקסן מפונה על אלונקה
כריסטיאן אריקסן מפונה על אלונקה
כריסטיאן אריקסן מפונה על אלונקה
(צילום: AFP)
משחקה השני של דנמרק בטורניר יהיה ביום חמישי מול בלגיה והיא תסיים את שלב הבתים במפגש עם רוסיה ביום שני. שמייכל התייחס לכך שהשחקנים נאלצו לבחור בין המשך המשחק עם פינלנד באותו לילה להתייצבות לאותו העימות למחרת בצהריים: "העמידו אותנו במצב שלא היה צריך. יכול להיות שמישהו מעלינו היה צריך להבהיר שזה לא הזמן לקבל החלטות ושעדיף לחכות ליום למחרת".