מכבי ראשון לציון תפנה לאיגוד הכדורסל בבקשה לדחות את גמר גביע המדינה מול מכבי ת"א, שתוכנן ל-27 במאי. הכתומים יבקשו לא לבטל בכלל את המשחק, אלא לקיימו בתחילת העונה הבאה, אולי אפילו כמשחק מוקדם לפני פתיחת 2021/22 בליגת העל.
הסיבה של ראשון לציון: הקבוצה נשארה עם זר אחד בלבד בסגל (אקיל מיצ'ל), כששלושת האחרים - ג'רמי פארגו, דריל מונרו וג'מיל ווילסון - לא מתכוונים להישאר בישראל לאור המצב הבטחוני.
3 צפייה בגלריה
ז'יז'יץ' שומר על פארגו
ז'יז'יץ' שומר על פארגו
ז'יז'יץ' שומר על פארגו. גמר הגביע לא יתקיים העונה?
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
גביע המדינה
גביע המדינה
מתי הוא יחולק?
(צילום: אורן אהרוני)
ראשון לציון טוענת כמובן לחוסר ערך ספורטיבי, ועל כן מפעילה לחצים על האיגוד לדחות את המשחק. באיגוד הכדורסל ממתינים לבקשה הרשמית ולאחר מכן יקבלו החלטה בנושא.

גם ניבו עוזב

הזרים של ליגת העל ממשיכים לעזוב את הארץ. הפועל אילת הודיעה שהכוכב שלה, ג'וש ניבו, יטוס הערב (שני) לקפריסין לאור המצב, ואמור לשוב לישראל אחרי שהלחימה בעזה תירגע.
3 צפייה בגלריה
ג'וש ניבו
ג'וש ניבו
טס לקפריסין. ניבו
(צילום: ראובן שוורץ)
ניבו הוא השחקן המשמעותי ביותר של אילת, ומבוקש על ידי קבוצות רבות באירופה, כולל ביורוליג. אם אכן הליגה תחודש ביום חמישי ב'בועה' באילת, אין ספק שזאת מכה רצינית לקבוצתו של אריאל בית הלחמי.
ניבו מצטרף לארבעת הזרים של הפועל ירושלים: ריי מקאלום, סטנטון קיד, מלקולם היל וטיישון תומאס, ג'רמי פארגו מראשל"צ, טרל פארקס (הרצליה) ואריק גריפין (ב"ש).