רגע לפני השבוע הקריטי ביורוליג, בו תתמודד מול צסק״א מוסקבה ו-ולנסיה, רצף הניצחונות של מכבי תל אביב בליגת העל נעצר על 7 לאחר שהיא הפסידה 91:85 להפועל אילת.
הקבוצה נחתה בעיר הדרומית יום לאחר ההפסד המאכזב לבאיירן מינכן, שהקטין משמעותית את הסיכויים להעפיל לשמינייה הראשונה ביורוליג. האכזבה קיבלה ביטוי ביכולת מנטלית ירודה על הפרקט, הגנה רכה וחוסר ריכוז מוחלט.
2 צפייה בגלריה
בלייזר ו-ווילבקין
בלייזר ו-ווילבקין
בלייזר ו-ווילבקין
(צילום: עוז מועלם)
למעשה נשאר לצהובים סיכוי תיאורטי קלוש לעלות לפלייאוף ביורוליג. זאת, רק אם ינצחו בין שמונה לתשעה מתוך עשרת המשחקים שנותרו להם. עד כמה שהמשימה נראית כמעט בלתי אפשרית, צריך להוסיף לכך גם את העובדה שמצפים להם מפגשים מול קבוצות חזקות כמו צסק"א מוסקבה ביום שלישי הקרוב, אנדולו אפס, ברצלונה וזניט שמדורגות בצמרת.
מי שחזר לסגל כבר במשחק מול באיירן מינכן היה עומרי כספי, אחרי חודש וחצי של היעדרות בעקבות וירוס בבטן. במשחק מול הקבוצה הגרמנית הוא הסתפק ב-2 נקודות ב-5 דקות ומול אילת תרם 8 נקודות.
2 צפייה בגלריה
עומרי כספי
עומרי כספי
"עבדתי קשה". עומרי כספי
(צילום: עוז מועלם)
"אני מרגיש יותר טוב", אמר כספי לאחר המשחק. "עברתי חודש וחצי מטורפים. אני שמח שבתקופה הקרובה אני אוכל לרדת ממגבלת הדקות ולשחק יותר דקות רצוף. עבדתי בשביל זה קשה מאוד. הפוקוס שלנו כרגע הוא בשני המשחקים הקרובים. קודם צריכים לנצח ביום שלישי. כל משחק הוא חשוב בפני עצמו".