בצל התבוסה ב-31 נקודות למכבי ראשל״צ ופיטוריו של המאמן, דאיניוס אדומייטיס, הפועל ירושלים תארח מחר (שני, 21:15) את מכבי תל אביב בפיס ארנה ותנסה לצאת מהמשבר על חשבונה.
בירושלים מקווים להיראות הרבה יותר טוב לעומת החודשים האחרונים, ומצפים מהשחקנים לקחת את המצב לתשומת ליבם ולהראות יותר מחויבות לקראת מאבק אפשרי על האליפות בהמשך. "לא רצינו להגיע למצב הזה", אמר המאמן החדש, יונתן אלון, ששימש כעוזרו של עודד קטש ואדומייטיס.
2 צפייה בגלריה
אלון והראל
אלון והראל
אלון והראל. אתגר להפועל ירושלים
(צילום: ראובן שוורץ)
"מאוד כואב לי, בטח בשביל אדומייטיס שהוא מאמן ובן אדם ברמה מאוד גבוהה. מה שחשוב עכשיו זה להבין שהקבוצה נמצאת בסיטואציה מסוימת ושיש לנו משימה אחת - להפוך את המומנטום השלילי הזה שלנו, אם זה ברמת הכדורסל ואם זה ברמה המנטלית. אנחנו צריכים לשחק כדורסל חיובי יותר - ובעיקר לנצח".
אלון דיבר על האתגר ברמה האישית: "אני מרגיש בשל לתפקיד, אבל בטח שזו לא הסיטואציה שהייתי בוחר. יש לי חלק גדול בכל הדברים שקרו בקבוצה עד עכשיו, אני גם צריך להפיק לקחים מהטעויות שנעשו כאן. הרבה פעמים זה יותר עניין של חיבור ושל הסיטואציה. יכול להיות שעכשיו בסיטואציה הזו אני יכול להשפיע יותר על השחקנים. אעשה את המקסימום, זאת המשימה היחידה שלי ואני צריך להצליח בה".
2 צפייה בגלריה
תמיר בלאט
תמיר בלאט
מקווים לצאת לדרך חדשה. שחקני הפועל ירושלים
(צילום: ראובן שוורץ)
במכבי תל אביב מגיעים אחרי ההדחה מהיורוליג והמשחק האחרון בו הובסו מול זניט סנט פטרסבורג ברוסיה. מכיוון שהצהובים איבדו סיכוי להעפיל כמה לפני מספר שבועות, ההפסד לא השפיע יותר מדי על מצב הרוח של השחקנים, שיתמקדו כעת בליגת העל ובגמר הגביע ב-13 במאי מול מכבי ראשל״צ.
"אחרי שסיימנו את המשחקים ביורוליג, עכשיו אנחנו חוזרים לליגה הישראלית ולגביע", אמר יאניס ספרופולוס. "אנחנו פוגשים את ירושלים ותמיד המשחקים מולה הם מאוד חשובים, יש להם בעיות, יש להם מאמן חדש, וכמובן שהם ינסו להגיב. אנחנו צריכים לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים, ולא לסטות מתוכנית המשחק שלנו".