במכבי תל אביב מרוצים אחרי הניצחון 72:88 אמש (ראשון) על הפועל אילת בפתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף (הטוב משלושה) ומקווים לסגור סיפור ולהעפיל לקרב על התואר כבר מחר (21:00) במשחק באולם בגין.
"היינו מאוד מרוכזים, פעלנו לפי תוכנית המשחק, היינו טובים בהגנה מההתחלה", אמר יאניס ספרופולוס במסיבת העיתונאים לאחר ההתמודדות. "עצרנו קבוצה של 91 נקודות על 72 בלבד, זה היה המפתח של המשחק". הוסיף היווני.
2 צפייה בגלריה
יובל זוסמן חוגג
יובל זוסמן חוגג
יובל זוסמן חוגג
(צילום: עוז מועלם)
למרות הניצחון המרשים ספרופולוס עדיין לא חוגג: "זה רק 0:1, לא עשינו כלום מלבד הניצחון הראשון. נלך לשחק באילת בידיעה שהם ינסו להגיב. אנחנו יודעים שהם יכולים לשחק טוב בהרבה, אנחנו מצפים מהם למשחק שונה לחלוטין. השחקנים יודעים שכעת זה המאני טיים".
רוב המחמאות במכבי ת"א הלכו לכיוונם של עומרי כספי שהציג את המשחק הכי טוב שלו העונה עם 17 נקודות ב-18 דקות, וליובל זוסמן שקלע 16 נקודות במחצית השנייה. "הוכחנו מה אנחנו שווים", אמר זוסמן. "הכדור נכנס לי, נהניתי וזה בלט כלפי חוץ. הרגשתי בשמיים בזכות האווירה עם האוהדים והכדורים שנכנסו. אנחנו מסתכלים קדימה וכבר מחר יש לנו משחק חשוב. לא עשינו כלום, יש לנו עוד משחק לנצח".
2 צפייה בגלריה
עומרי כספי מול בן קרטר
עומרי כספי מול בן קרטר
עומרי כספי מול בן קרטר
(צילום: עוז מועלם)
זוסמן הוסיף: "כל משחק אני בא לתת את 100 אחוז. אני לא בוחר איפה אתן את הכל ואיפה אנוח. אני תמיד נותן הכל, ובגלל זה גם נפצעתי בעונה שעברה לתקופה ארוכה כי היה עליי עומס יתר. זה או לבן או שחור אצלי, אין אפור. אם לא תיתן 100 אחוז במכבי ת"א כולם יראו את זה. אני פה כדי שיזכרו אותי, אני פה כדי שעוד 15 שנה יזכרו את הדברים הטובים שעשיתי כאן, לא בשביל שום דבר אחר".