עכשיו זה רשמי: משחקה של מכבי ת"א מול חימקי מוסקבה ביורוליג, שהיה אמור להיערך ביום חמישי, נדחה. זאת בשל החלטת הממשלה להמשיך את הסגר בנתב"ג עד יום שישי בבוקר.
"מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מעוניין להודות לממשלת ישראל ולמשרד הספורט על העבודה הרבה שנעשתה על מנת להמשיך ולקיים שגרת ספורט מקצועני בישראל, הן בזירה המקומית והן בזירה הבינ"ל. לצערנו, חימקי מוסקבה, וכמו כן צוות שופטי המשחק, לא יכולים להגיע השבוע בטיסה פרטית לישראל, מה שיוביל לדחיית המשחק. כולנו תקווה כי זהו המשחק האחרון שיידחה ונוכל לחזור ולארח את משחקי הבית, כפי שהיה לפני הסגר האווירי", נאמר בהודעת הקבוצה.
3 צפייה בגלריה
טיילר דורסי
טיילר דורסי
דורסי מול שבד בסיבוב הקודם. המשחק מול חימקי נדחה
(צילום: חימקי מוסקבה)
בעקבות הדחייה, במינהלת ניצלו את החור בלוח הזמנים של הצהובים כדי להכניס משחק ליגה. המפגש מול מכבי חיפה, שאמור היה להיערך ב-6 במרץ, הוקדם ליום רביעי הקרוב. ביום שישי ישחקו הצהובים מול הפועל באר שבע ושלושה ימים לאחר מכן מול מכבי ראשון לציון (שלושה משחקים ב-96 שעות.

ווילבקין: "עונה משוגעת, אי אפשר לדעת מה יקרה"

במכבי תל אביב שמחים מצד אחד אחרי הניצחון הקליל 69:85 על היריבה העירונית, הפועל תל אביב, ומצד שני מבולבלים לחלוטין לגבי המשך השבוע בעקבות החלטת הממשלה להמשיך את הסגר בנתב"ג.
הצהובים הגיעו לדרבי אחרי שני הפסדים, לפנרבחצ'ה במסגרת היורוליג ולגלבוע/גליל בליגה וחששו מאוד מהצורה שבה השחקנים יגיעו למפגש מול האדומים. כבר ברבע הראשון כל החששות התפוגגו כשמכבי עלתה ליתרון דו ספרתי בהובלת סקוטי ווילבקין, שסיים את הערב עם 23 נקודות.
3 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין ואנג'לו קלויארו
סקוטי ווילבקין ואנג'לו קלויארו
היריבה הבאה: מכבי חיפה. שחקני מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
"המשחק ביום שישי מול גליל הכניס לי מוטיבציה" אמר ווילבקין בסיום. "לא רצינו להפסיד שני משחקים בליגה ברציפות. לימדנו את עצמנו איך להיות מרוכזים במשחק ולא בדברים שיכולים לגרום לנו לא להיות מרוכזים. כשאנחנו פותחים יתרון גדול קשה לנו לא ליהנות מהמשחק".
"אני שמח שיש לנו היום חופש", הוסיף ווילבקין. "לאחר מכן נתכונן למי שנצטרך להתכונן אליה, זה מה שיש. זאת עונה משוגעת, שנה משוגעת, אי אפשר לדעת מה יקרה, פשוט נמשיך להיות מרוכזים יום אחרי יום".
3 צפייה בגלריה
ווילבקין חומק ממדר
ווילבקין חומק ממדר
"נתכונן למי שצריך להתכונן אליה". ווילבקין
(צילום: עוז מועלם)
יאניס ספרופולוס הוסיף בנושא: "העבודה שלנו לא קלה, והנסיבות והאלטרנטיבות בקורונה הן שונות בהרבה אספקטים של המשחק. הקורונה משפיעה על כל הקבוצות בדרכים שונות. אלו בעיות שלא היו לנו לפני הקורונה ולא יהיו לנו אחרי הקורונה".
פורסם לראשונה: 09:07, 01.02.21