בלגן חדש בין עודד קטש לאיגוד הכדורסל. מאמן הנבחרת ביקש מראשי האיגוד להגיע באיחור ל'בועה' בפולין במסגרת מוקדמות יורובאסקט 2022, ולא להעביר את האימונים הראשונים לקראת המשחקים מול רומניה וספרד.
קטש רוצה לעמוד על הקווים של פנאתינייקוס, שתתמודד מול זניט ביורוליג ב-17 בפברואר, יומיים לפני המפגש של הנבחרת נגד הרומנים. הוא הציע לראשי האיגוד כי ינחת בפולין ב-18 בפברואר וכן יעביר את האימון המסכם.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
קטש. עוד סאגה
(צילום: FIBA.PHOTO)
באיגוד מסרבים בכל תוקף להצעה של קטש, ודורשים שיגיע לפולין כבר עם תחילת האימונים ביום שלישי. "בפגישה האחרונה לפני שלושה שבועות עודד ביקש להגיע ל'בועה' אחרי כמה ימים ואנחנו סירבנו וגם הסברתי למה", אמר יו"ר הוועדה המקצועית, עמוס פרישמן. "אני חושב שנבחרת ישראל זה לא חלטורה, היא משמשת כדוגמה וערכים. כולם צריכים להיות ב'בועה' מהיום הראשון עד היום האחרון"
יש לציין כי שני המפגשים מול רומניה וספרד הם חסרי חשיבות מכיוון שהנבחרת כבר הבטיחה את מקומה ביורובאסקט, ובעקבות ההתחייבות שלו לנבחרת הוא גם ככה יחמיץ את משחקה של פאו מול צסק"א שייערך במקביל להתמודדות של הכחולים-לבנים מול הרומנים.
2 צפייה בגלריה
עמוס פרישמן
עמוס פרישמן
פרישמן. כועס
(צילום: ראובן שוורץ)
בסביבתו של קטש נותנים את הדוגמה של איגור קוקושקוב, מאמן סרביה, שבחלון המשחקים הקודם אימן את נבחרתו במשך יומיים, חזר לאיסטנבול לאימון המסכם של קבוצתו פנרבחצ'ה לקראת ההתמודדות נגד ולנסיה ביורוליג, העביר את המשחק ולאחר מכן חזר ועמד על הקווים בצמד המפגשים מול שווייץ ופינלנד, זאת למרות שנבחרתו עוד לא הבטיחה את מקומה באליפות היבשתית, אבל האיגוד הסרבי בה לקראתו. קטש עצמו רוצה לסיים בצורה יפה את הקמפיין, ומאמין שההצעה שהציע היא ראויה.
כזכור, במהלך המשא ומתן של קטש עם פאו, ההערכה הייתה שהוא יוותר על אימון הנבחרת תמורת הג'וב הנחשק, אולם בסופו של דבר הוא הפתיע את כולם כשבפגישה עם האיגוד עדכן את פרישמן כי הבהיר ליוונים כי הוא נותן עדיפות לנבחרת. אבל היה ברור שלאור ההתנגשויות בין לוחות הזמנים שבאיזשהו שלב תצוץ בעיה, והיא קרתה מוקדם מהצפוי.