כשבר טימור חתם בקיץ בהפועל תל אביב היה ברור שהוא הולך להיות מהשחקנים הבולטים בקבוצה. אחרי כמעט סיבוב שלם, הגארד בן ה-28 מוביל יחד עם ים מדר את טבלת הקלעים (15 נקודות בממוצע למשחק). הערב (רביעי) הוא שוחח עם אוהדי הקבוצה בלייב אינסטגרם שערך המועדון, וסיפק לא מעט תשובות מעניינות.
אתמול, לקראת החלטת הממשלה על החזרת ליגת העל בכדורסל לפעילות, העלה טימור פוסט זועם בעקבות המצב: "העתיד שלנו נתון להחלטות של פוליטיקאים שלא יודעים איך נראה כדור. אנחנו ספורטאים למרות המדינה ולא בזכותה, ועכשיו זה סוף סוף מתפוצץ. אנשים שלא עשו דבר בשביל הספורט שוקלים לסגור אותו". טימור אף פנה לקפטנים של הקבוצות, וקרא להם להזיז את הפוליטיקאים מהתמונה בפעם הבאה שהם מניפים גביע או צלחת.
4 צפייה בגלריה
בר טימור חוגג
בר טימור חוגג
טימור. מנקודות האור בהפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
היום התייחס טימור שוב לדברים: "כרגע ההחלטה היא להחזיר את הליגה, היא ראויה אבל בכלל לא היינו צריכים להגיע לדיון על השבתה. מקווה שזאת הפעם האחרונה שנצטרך להתמודד עם עצירת הליגה, ויתקדמו לאיך מחזירים את הקהל. מקווה שהממשלה הבינה שההחלטה על השבתת הספורט דבילית".
על העונה הקשה שעברה עד עכשיו על קבוצתו, הן מבחינת פציעות, שגם השפיעה מקצועית במגרש, הוסיף: "בחיים לא נתקלתי בקבוצה עם כל כך מעט מזל, שכל שבוע מישהו אחר נפצע, מפסידים אימונים ומשחקים. גם לי יצא לעבור פציעה קטנה. אנחנו כרגע לא במצב כל כך טוב, וכולם ציפו שנהיה במקום אחר. מאמין שעם השינויים שעשינו נצא לדרך חדשה ונהפוך את המצב".
4 צפייה בגלריה
חילי טרופר
חילי טרופר
טרופר. סוף להשבתות?
(צילום: שאול גולן)
על ההחלטה לשוב להפועל ת"א לקדנציה שנייה אחרי תשע שנים, אמר: "היה לי קיץ משוגע, ולא ידעתי כל כך לאן ללכת ואיפה לשחק. היו לי כל מיני הצעות, ובסוף הכי התחברתי להצעה של הפועל ת"א ולתפקיד שייעדו לי. ידעתי לאן אני הולך, זאת סיטואציה אחרת מזאת שהייתי בה בשנים הקודמות. שיחקתי שנתיים כאן בקדנציה הראשונה שלי, שהיו מאוד משמעותיות בשבילי. זאת הייתה התחלה מושלמת לחיים המקצועניים שלי ככדורסלן. לחזור לכאן אחרי כל כך הרבה שנים זה סוג של סגירת מעגל. נשארתי בקשר טוב עם ההנהלה ורצו שאחזור עוד קודם. שמח שזה קרה בסוף".
כשנשאל על החלום שלו בקריירה, אמר טימור: "להצליח לזכות בתואר עם הפועל ת"א. מניח שזה יכול לקחת זמן ואולי גם לא נעמוד בזה. אבל אם כן נגיע למשחק על תואר זה יהיה צעד מאוד גדול עבור המועדון. אני מאוד מקווה שנשחק במפעל אירופי, ולא רק לעונה אחת אלא לתקופה ארוכה. זה יכול להרים את המועדון עוד שלב, ויוסיף כמובן לקהל".
4 צפייה בגלריה
יחד עם נאור בקדנציה הראשונה שלו במועדון
יחד עם נאור בקדנציה הראשונה שלו במועדון
יחד עם נאור בקדנציה הראשונה שלו במועדון
(צילום: ראובן שוורץ)
על הסיטואציה של לשחק בלי קהל, הוסיף: "הייתי בטוח שאולי קצת אחרי תחילת העונה אוהדים כבר יוכלו לשוב למגרשים ונחזור לשגרה. לצערי זה לא קורה, ואפילו די רחוק מזה. אנחנו מחכים כל כך לדרייב אין מפוצץ ולאנרגיות של האוהדים. זה חסר לנו, ושחקנים זרים ששמעו כל כך הרבה על הקהל ולא נהנים מזה. זה מבאס אותי, אנחנו מראים להם סרטונים והם לא מאמינים. אנחנו מקווים שעכשיו עם החיסונים, ואם המצב באמת ישתפר, אולי עוד חודשיים הקהל יחזור. זה חלום".
כמו כן, טימור דיבר בפתיחות על ההחלטה שלו לצאת לשחק בגיל צעיר באלבה ברלין: "הייתי צעיר מדי, ובגלל זה התקשיתי שם. מבחינת בגרות מנטלית לא הייתי מוכן. לא יודע להגיד אם זאת הייתה החלטה טובה או לא, אבל בסופו של דבר ככה הדברים קרו. זה כן נתן לי המון לקריירה, פחות מקצועית אבל כן בדברים אחרים".
4 צפייה בגלריה
טימור במדי אלבה. "הייתי צעיר מדי"
טימור במדי אלבה. "הייתי צעיר מדי"
טימור במדי אלבה. "הייתי צעיר מדי"
(צילום: עמוד הפייסבוק של אלבה ברלין)
ומדוע לא המשיך בקבוצה אחרת באירופה: "הייתה לי שנה מאוד קשה באלבה. עברתי פציעה, ניתוח והחלמה יחסית ארוכה. הכל לקח ממני המון אנרגיות והרגשתי שאני צריך לחזור לארץ, קודם כל לשחק ולכן לא ניסיתי להישאר באירופה. יכול להיות שבדיעבד אם כן הייתי יכול לשנות משהו זה ללכת למועדון אחר ולא לאלבה ברלין, כי זה מועדון באמת גדול. היה יותר מדי לחץ".