ים מדר ישוב לאימוני הפועל תל אביב אחרי המשחק הערב (חמישי, 20:30) מול הפועל חיפה בליגה הבלקנית, כך הודיעה הבוקר הקבוצה. כזכור, הרכז לא הגיע לאימונים מיום שבת האחרון מכיוון שרצה להתכונן כמו שצריך למבדקי הדראפט אותם הוא עורך בימים האחרונים.
גורמים במועדון טוענים שמדר החליט שלא להגיע לאימונים על דעת עצמו ולא באישור המועדון, ורק אחרי דין ודברים הנושא סודר. בקבוצה היו כאלה שכעסו מאוד על השחקן, בטח אחרי שקיבל בגיל כל כך צעיר את תפקיד הקפטן.
2 צפייה בגלריה
ים מדר
ים מדר
מדר בפעולה. כעס מאחורי הקלעים
(צילום: פיב"א)
הודעת המועדון: "ים מדר לא לקח חלק באימוני הקבוצה השבוע בידיעת המועדון ובאישורו, זאת עקב ההכנות שלו לקראת הדראפט. ים יחזור לאימוני הקבוצה בסיום המשחק נגד הפועל חיפה. אנו נמצאים בתחילתה של עונת הכדורסל אך בטוחים כי נעמוד באתגר של שילוב משימות הקבוצה עם מתן אפשרות לים, בוגר מחלקת הנוער של המועדון לנסות להגשים את חלומו".
מדר ימשיך במבדקי הדראפט שלו במקביל לאימונים והמשחקים של האדומים. הדראפט ייערך ב-18 בנובמבר, ומדר יכול עד ה-8 בנובמבר למשוך את שמו מהרשימות, זאת מאחר שמבחינת גיל הוא רשאי להירשם גם לדראפט בשנה הבאה.
2 צפייה בגלריה
שלומי הרוש
שלומי הרוש
הרוש. מחפש קבוצה
(צילום: אורן אהרוני)
בנושא אחר, במועדון בדקו את מצבו של שלומי הרוש, שלא מצא קבוצה מאז ששוחרר מהפועל חולון בסיום העונה הקודמת. נכון לעכשיו לא נראה שהגארד הוותיק באמת נחוץ בסגל עם סוללת גארדים, שכוללת את וולטר למון ג'וניור, חואקין שוכמן, רז אדם ומדר, אבל אם וכאשר מדר יעזוב ל-NBA, סיטואציה שעשויה לקרות בעוד חודש-חודשיים, לא מן הנמנע שהאדומים יצטרכו להתחזק.