מכבי תל אביב חזרה אתמול (שני) למסלול הניצחונות עם 69:100 קליל על הפועל חולון, ותפגוש כבר ביום חמישי הקרוב את הפועל ירושלים בפיס ארנה.
בינתיים, מתחת לרדאר, למרות חוסר הוודאות הכלכלית לקראת העונה הבאה, הצוות המקצועי של הצהובים כבר מנסה לגבש לפחות את הסגל הישראלי ופועל להחזיר את גיא פניני לקדנציה נוספת, במה שעשויה להיות עונת הפרישה שלו. לפניני יש חוזה לעונה נוספת בחולון, אולם במועדון היו שמחים מאוד לסיים את ההתקשרות איתו, גם בעקבות היחסים העכורים לאור התביעה, וגם מאחר שמדובר בחוזה יקר מאוד במונחים שלה (קצת פחות מ-140 אלף דולר).
3 צפייה בגלריה
גיא פניני
גיא פניני
יחזור לקדנציה נוספת בצהוב? גיא פניני
(צילום: יאיר שגיא)
היחסים בין הקפטן דאז למועדון הצהוב לא הסתיימו בצורה טובה אחרי שפניני קיבל את ההודעה על שחרורו במייל עם המילים "לא בתוכניות", לאחר שמונה שנים במדים הצהובים.
ל-ynet נודע שעוד לפני חידוש העונה, במהלך פגרת הקורונה, נעשה גישוש עם פניני זאת מאחר שנקלע למצב בעייתי עם הפועל חולון בעקבות התביעה, אבל לאחר שהצדדים החליטו לשים את העניינים המשפטיים בצד ולהתעסק בכדורסל, היה ברור שפניני יסיים את העונה בחולון.
3 צפייה בגלריה
שיחק שמונה שנים בצהוב-כחול. פניני אחרי האליפות ב-2015
שיחק שמונה שנים בצהוב-כחול. פניני אחרי האליפות ב-2015
שיחק שמונה שנים בצהוב-כחול. פניני אחרי האליפות ב-2015
(צילום: עוז מועלם)
במכבי ת"א לא שוללים שפניני יקבל הצעה לעונה הבאה זאת מאחר שהסגל הישראלי צפוי להידלדל משמעותית עם עזיבתו של דני אבדיה ל-NBA וג'ייק כהן, שמחזיק בהצעה מססארי. במצב כזה, במועדון זקוקים לשחקן ישראלי עם ניסיון, בטח כשהמצב הבריאותי של עומרי כספי עדיין לא ברור. פניני בן ה-36 יסגור עונה שלישית בהפועל חולון, בה עד כה העמיד ממוצעים של 8.4 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים בקצת יותר מ-25 דקות על הפרקט.

ספרופולוס: "סנדי כהן מאוד מוכשר"

ובחזרה למשחק אתמול. שחקניו של יאניס ספרופולוס הגיעו חבולים למפגש אחרי ההפסד למכבי ראשל"צ ועם סגל חסר, בלי טיילור דורסי שנמצא בבידוד לאחר ששהה ליד חולה מאומת, וקווינסי אייסי ואלייז'ה בראיינט הפצועים.
מי שדאגו למלא את החסר וקיבלו את רוב המחמאות היו דני אבדיה, שכבר משחק חמישי ברציפות קולע בדו ספרתי (הפעם עם 24 נקודות, 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-30 במדד), אנג׳לו קלויארו (18 נקודות) וסנדי כהן, שקיבל את הקרדיט עם 23 דקות על הפרקט והחזיר בתצוגת תכלית של 18 נקודות ו-7 מ-9 מהשדה.
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
משתפר בכל משחק. דני אבדיה
(צילום: אורן אהרוני)
"ראיתי הרבה דברים טובים במשחק", הודה ספרופולוס בסיום. "הראינו כמה חכם אנחנו משחקים ואיך אנחנו מזיזים את הכדור, היינו מאוד אפקטיביים התקפית, אבל גם הגנתית. זה היה אולי המשחק הכי טוב ששיחקנו מאז חידוש העונה. אמרתי לשחקנים שאולי במשחק בהיכל ניצחנו אותם יותר בקלות, אבל הפעם זה היה משחק טוב יותר שלנו כי הכול היה ברוח קבוצתית וזה מה שאהבתי".
המאמן היווני פירגן לשני המצטיינים: "סנדי הוא שחקן מאוד מוכשר, אנחנו מאמינים בו מאוד. הוא עדיין צריך לצבור ניסיון וללמוד איך לשחק במסגרת האירופית. יש לו כישורים נהדרים ואם הוא ימשיך לעבוד ויישאר צנוע, אז הוא יוכל להשתפר יותר. אנג'לו נשאר איתנו בגלל כל הפציעות שהיו לנו, זה לא שלא רצינו שהוא יישאר, פשוט היה עומס בעמדה שלו. אנחנו יודעים מי זה אנג'לו וכמה הוא שחקן טוב ואני מאוד שמח שהוא איתנו ועוזר לנו".