הפועל ירושלים נחתה היום (רביעי) אחר הצהריים בישראל אחרי ההדחה הכואבת בשלב הבתים בליגת האלופות, בעקבות ההפסד אתמול 88:83 ללימוז׳ הצרפתית. בקבוצה התאכזבו מאוד מהיכולת של השחקנים ברגעי ההכרעה, כפי שקרה גם במשחק לפני כשבועיים מול טורק טלקום הטורקית, שבו כבר הובילו ב-19 הפרש ולבסוף יצאו עם ההפסד.
בקבוצה ינסו להרים את המצב רוח של השחקנים כמה שיותר מהר לקראת המשחק הקרוב ביום שישי (14:00) מול מכבי חיפה בחוץ. "הפועל ירושלים תמיד שואפת להכי גבוה" אמר אחד מבעלי הקבוצה, אייל חומסקי, לאחר הנחיתה. "נכשלנו, לא עברנו שלב, לא מתאים לנו, אנחנו צריכים לעשות בדק בית. אני יודע שאנחנו נמצאים במין רצף של דברים שלא נמצאים בשליטה שלנו שקרו לנו מאז הקורונה, אבל זה לא תירוץ. אנחנו צריכים להסתכל במראה ולראות איפה טעינו. אנחנו צריכים לראות מה אנחנו צריכים לעשות שונה".
2 צפייה בגלריה
אייל חומסקי וגיא הראל
אייל חומסקי וגיא הראל
אייל חומסקי וגיא הראל
(צילום: ראובן שוורץ)
על המטרות שעוד נותרו לבוצה העונה אמר חומסקי: "יש על השולחן גם את הגביע וגם את האליפות, אנחנו נלחם בזה עד הסוף. הקבוצה לא נראית מספיק טוב ולא משחקת מספיק טוב, אנחנו צריכים להתמודד עם הדברים, ומה שאפשר לתקן - נתקן ובטוח שנצליח. אנחנו נמצאים בתחושה מאוד קשה אחרי אתמול, דברים כמו שינויים או גישה אחרת צריך לעשות בשיקול דעת. צריך לתת לדברים לשקוע, להבין איזה אמצעים יש לנו כדי לשנות, אבל בטוח שמשהו בגישה צריך להשתנות".
המנכ"ל גיא הראל הוסיף לדברים: "לא דיברנו עם השחקנים אחרי ההדחה כי אין יותר מדי מה להגיד. בשנים האחרונות עשינו קמפיינים אירופאיים יפים מאוד, אנחנו רגילים לעבור שלב, ורגילים לעבור בצורה מאוד משכנעת, השנה זה היה נראה לא טוב מההתחלה. לא הפסדנו את העלייה אתמול, זה היה רק אקורד הסיום, מאכזב מאוד".
2 צפייה בגלריה
דאיניוס אדומייטיס
דאיניוס אדומייטיס
אדומייטיס. "לא קשור אליו"
(צילום: עוז מועלם)
הראל המשיך: ״מתחילת העונה ראינו שיש לנו קבוצה טובה שלא משחקת כדורסל טוב. אין לזה שום קשר לעזיבה של עודד, היינו צריכים להבטיח את העלייה כבר הרבה קודם, וזה בטח לא קשור לאדומייטיס. אם שנה שעברה הבאנו שחקנים חדשים כמו עמנואל טרי ושלווין מאק כדי לשפר, אז השנה רק עבדנו על איך לייצב את הקבוצה. יש לנו עוד שני תארים פה בארץ, צריך להתאפס מהר ולחזור לעבוד, ולעמוד ביעדים שלנו".