יובל זוסמן רשם משחק טוב מאוד בניצחון של מכבי תל אביב על באסקוניה עם 11 נקודות, בסיומו הפורוורד ביקר את התקשורת: "לכל הילדים שצופים, אל תקשיבו למה שכותבים עליכם ומה שאומרים עליכם, תמשיכו לעבוד קשה".
"מישהו הביא לי כתבה שכתבו עליי, אני קרעתי אותה מול העיניים שלו", המשיך זוסמן, "אני אותו יובל זוסמן. המשכתי לעבוד קשה פיזית ומנטלית. יותר כדורים הגיעו אלי והצלחתי לבוא לידי ביטוי מבחינה התקפית. שיחקנו היום יותר קבוצתי".
1 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס. השיג ניצחון חשוב
(צילום: ראובן שוורץ)
המאמן יאניס ספרופולוס אמר: "כל הקבוצה הייתה נחושה לשחק קשוח ואגרסיבי. אני שמח לראות איך כולם הגיבו טוב, בטח אחרי ההפסד הרע. אני חושב שהערב זה היה ניצחון קבוצתי, כל השחקנים עזרו לקבוצה לנצח. לא משנה אם הם שיחקו שש דקות או שלושים"
"יש לנו אופי. אפשר לראות שכל העונה המשחקים שלנו צמודים, והם יכולים ללכת לכל כיוון. צריך להילחם בכל מאבק קטן כדי לנצח משחקים. אני חושב שהריבאונדים שלנו והסלים בהזדמנות שנייה. אבל אנחנו צריכים לשפר את העבודה ההגנתית שלנו בהתקפות המהירות שלהם", אמר המאמן.
"אני שמח מהעבודה של כל השחקנים הלילה. לא משנה אם יש לשחקן כזה או אחר יום התקפי פחות טוב. כל מה שאני מבקש שהם זה לעלות לפרקט, לתת הכל, להיות נחושים ואגרסיביים", סיכם ספרופולוס.