יממה לאחר ההפסד הכואב של מכבי תל אביב לצסק"א מוסקבה בהיכל (84:80), שכנראה חיסל כמעט סופית את הסיכויים להעפיל לפלייאוף היורוליג, הקבוצה כבר מתכוננת למפגש מול ולנסיה בבית (חמישי, 21:05).
אחרי ההפסד אתמול, הרביעי ברציפות במפעל, הצהובים ירדו למאזן של 15:10 - תשעה מחזורים לסיום שלב הבתים. הספרדים (13:14) במצב טוב יותר והם נאבקים על כרטיס לפלייאוף, כרגע הם במקום העשירי בטבלה. "זה לא הזמן לשפוט את כל העונה כי אנחנו עדיין משחקים", אמר היום יאניס ספרופולוס וסירב לסכם. "בסוף העונה נבין מה היה ומה היו הטעויות. כשיש לך אולם כזה ביתי ושאתה משחק בו בלי קהל או כמו אתמול עם 300 אוהדים, לא אותם תנאים".
1 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
"הגוף של השחקנים צריכים מנוחה". ספרופולוס
(צילום: עוז מועלם)
היווני המשיך עם ההסברים: "יש שחקנים שמשחקים רצוף כבר שתי עונות, עם כל הלחץ של הקורונה, זה לא קל. הם בני אדם, הם לא יכולים לשחק באותה רמה. הגוף של השחקנים צריך מנוחה ארוכה יותר".
על מה צריך לתקן לקראת ולנסיה: "אנחנו צריכים להיות יותר אפקטיביים, יש לנו דברים טקטיים שאנחנו צריכים לשפר בהם ומנטלית אנחנו צריכים לבוא ולשחק חזק. אני מוכן להילחם, לא משנה אם אתה נפגע, אתה צריך להמשיך. אנחנו נמשיך להילחם עד הסוף ונביא את המקסימום. אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שלנו ומהדרך שאנחנו מפסידים. אנחנו צריכים לחזור לנצח כדי שנוכל להמשיך להילחם ביתר המשחקים".