מכבי תל אביב ממשיכה בבניית הסגל לעונה הקרובה, ואחרי צירופו של ג'יילן ריינולדס היא הודיעה הבוקר (ראשון) על החתמתו לעונה של ג'יימס נאנלי (30, 2.01 מ').
מדובר בהחתמה מרשימה מאוד לצהובים, שמקבלים שחקן עם ניסיון רב באירופה, אחד שזכה ביורוליג עם פנרבחצ'ה, והגיע פעם נוספת לגמר הפיינל פור.
3 צפייה בגלריה
ג'יימס נאנלי
ג'יימס נאנלי
ג'יימס נאנלי
(צילום: באדיבות מכבי תל אביב)
"אנחנו מקבלים בברכה למשפחת מכבי תל אביב את ג'יימס נאנלי", אמר יאניס ספרופולוס. "ג'יימס הוא שחקן שרציתי להחתים מהרגע הראשון כי יש לו את הניסיון והיכולת לעזור לנו להגשים את מטרותינו. הוא תוספת חשובה מאוד לקבוצה שלנו. בוודאי העובדה ששיחק בישראל בעבר היא גם יתרון".
נאנלי עצמו אמר: "אני ממש נרגש להיות בדרך חזרה לישראל, במיוחד לארגון עם מסורת כמו של מכבי תל אביב. ולגבי האוהדים, אני כבר מחכה בקוצר רוח לרגע בו אפגוש את כולכם".
3 צפייה בגלריה
נאנלי (משמאל) במדי אשדוד
נאנלי (משמאל) במדי אשדוד
נאנלי (משמאל) במדי אשדוד
(צילום: אבי רוקח )
לנאנלי קריירה ארוכה מאוד. לאורך השנים הוא ניסה מספר פעמים לתקוע יתד ב-NBA, אך ללא הצלחה. בין השאר שיחק ארבעה משחקים באטלנטה, תשעה בפילדלפיה, 13 במינסוטה, שניים ביוסטון ובעונה החולפת חתם לטווח קצר בניו אורלינס ולקח חלק בתשעה משחקים נוספים.
בין לבין שיחק גם באירופה. את הפריצה הגדולה שלו עשה למעשה במכבי אשדוד אליה הצטרף בסוף 2014. ב-24 משחקים בליגת העל הוא קלע 17.1 נקודות (38 אחוזים לשלוש), לקח 7.8 ריבאונדים ומסר 3.1 אסיסטים. היכולת הטובה סידרה לו חוזה באבלינו וממנה התקדם לפנרבחצ'ה של ז'ליקו אוברדוביץ'.
3 צפייה בגלריה
נאנלי שומר על יוי. הצלחה גדולה בפנרבחצ'ה
נאנלי שומר על יוי. הצלחה גדולה בפנרבחצ'ה
נאנלי שומר על יוי. הצלחה גדולה בפנרבחצ'ה
(צילום: EPA)
בתום שנתיים בפנר בהן זכה כאמור ביורוליג והגיע שנה לאחר מכן לגמר הפיינל פור, ניסה שוב את מזלו ב-NBA, אבל כאמור לא ממש הצליח. בינואר 2019 חתם לעונה וחצי בארמאני מילאנו, ולמרות שרשם מספרים נהדרים (14.5 נקודות ב-26.9 דקות) לא המשיך במועדון.
את העונה הקודמת החל בסין, אך בינואר 2020 חזר לפנרבחצ'ה. בעקבות הקורונה נאנלי לא פתח את העונה האחרונה באף קבוצה, אבל באפריל חתם על חוזה דו צדדי בניו אורלינס.
אחרי צירופם של ריינולדס ונאנלי, מכבי תל אביב צפויה להודיע בקרוב גם על החתמתו של קינן אוואנס מהפועל חיפה, ועל חזרתו של ג'ייק כהן לקדנציה שלישית במועדון.