בלגן בסיום הניצחון של הפועל חיפה (85:96) על הפועל חולון ברוממה אתמול (ראשון), כשהעולה החדשה טוענת כי יו"ר חולון איתן לנציאנו קרא לעבר מאמנם אלעד חסין: "אתם קבוצה קטנה" ו"אתה מאמן קטן". חסין, שאימן בעבר בחולון, השיב: "אתה לא מתבייש, אני נתתי את התחת בשבילך". מיד לאחר מכן התפתח עימות כשאחד מאנשי חיפה ניסה להגיע ללנציאנו, כשהמאבטחים מבריחים את יו"ר חולון מהאולם ומונעים זאת מאותו אדם.
בחיפה הגיבו: "אחרי משחק כדורסל מצוין בחר יו"ר חולון מר איתן לנציאנו לתקוף בצורה חסרת תקדים ומבישה עם דברים שמקומם לא בענף שלנו את מאמן הקבוצה אלעד חסין ואת הפועל חיפה. כמועדון אנו מוקיעים כל התנהגות כזאת אשר לא מכבדת אותנו, ולא נקבל את ההתנהלות הזאת. כמועדון חרטנו על דגלנו את ערך הספורטיביות ואת כיבוד היריב תמיד, צר לנו שמר לנציאנו בחר להתנהג בצורה כזאת".
1 צפייה בגלריה
איתן לנציאנו
איתן לנציאנו
"תושיה של מאבטח מנעה פגיעה פיזית בי". איתן לנציאנו
(צילום: אבי מועלם)
לנציאנו השיב לחיפה: "לא יודע אם לצחוק או לבכות מההודעה הרשמית של הפועל חיפה. מה שעולה לי בראש זה שככל הנראה יש לחולון בכלל ולי אישית אולי יכולת להעלות מודעות ולכן יצאה הודעה 'דרמטית וחסרת תקדים' על הקנטה ספורטיבית שאולי לא הייתה צריכה להיאמר, אבל עדיין ללא שום ניחוח גזעני או מילות גנאי, מה שלא מנע מהם לצאת לתקשורת עם הודעה הזויה וחסרת פרופורציות. התגובות של המועדון ושל המאמן שלה מדברות בעד עצמן וכל אחד שיעשה את החושבים שלו. מבחינתי זה היה ונגמר, וכמו שאמרתי כבר היה אפשר לוותר על האמירה, אבל מכאן ועד לפסטיבל שהם עשו מזה הדרך ארוכה מאוד".
יו"ר חולון הוסיף: "לסיכום מצ"ב סרטון שמראה בעל תפקיד בחיפה שמנסה לתקוף אותי פיזית ורק תושיה של מאבטח מנעה ממנו פגיעה פיזית בי. לא רואים בסרטון, אבל יש עוד כמה בעלי תפקיד שלהם שניסו לתקוף אותי ותודות לחברים טובים ומאבטחים יצאתי משם בשלום. כן, אלה שחרטו על דגלם התנהגות 'ספורטיבית' מככבים בסרטון... ממשיכים הלאה".
חיפה המשיכה בפתיחת העונה המצוינת שלה ועלתה למאזן 3:7 אחרי שעצרה את חולון הלוהטת (14 ניצחונות ב-15 משחקים בכל המסגרות עד אתמול). אקס האורחת עמית שמחון הצטיין עם 22 נקודות (5 מ-7 מחוץ לקשת).
גם מאמן הסגולים סטפנוס דדאס התקשה להירגע בסיום וזעם על השופטים בירידה לחדרי ההלבשה.
פורסם לראשונה: 08:09, 25.01.21