הגרלת המשחקים לשלב הבתים של הליגה הבלקנית התקיימה היום (שני) באופן וירטואלי דרך הזום, בהשתתפות 12 הקבוצות מישראל. הפועל ירושלים הוגרלה לבית D עם מכבי ראשון לציון והפועל ב"ש, הפועל חולון השלימה את הצד הדרומי של ההגרלה עם בבית C עם הפועל אילת ועירוני נס ציונה.
בצד הצפוני, שובצה הפועל תל אביב עם בני הרצליה והפועל חיפה בבית A, כשבבית השני ישחקו הפועל גלבוע/גליל, מכבי חיפה ועירוני נהריה.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
עודד קטש
(צילום: Basketball Champions League)
קבוצות ליגת העל החליטו להירשם לליגה הבלקנית בתגובה לכך שוועדת לא איפשרה חזרה לפעילות ספורטיבית רגילה ואף מנעה את האימונים, מלבד הקבוצות שמשחקות במפעלים הבינלאומיים. בכך, למעשה הן עקפו את ההחלטה.
ההגבלה היחידה בהגרלה הייתה שהפועל ירושלים והפועל חולון לא יכלו להיות משובצות באותו בית, מכיוון ששתיהן משחקות לסירוגין בליגת האלופות ועל כן לא יוכלו להיפגש בהמשך העונה באמצע השבוע. סדר המשחקים יפורסם ביומיים הקרובים, כאשר השאיפה היא להתחיל את המשחקים כבר בשבוע הבא. חוקי שיתוף הזרים יהיו זהים לאלו בליגה הישראלית כאשר הכלל היחיד הוא שחייב להיות שחקן מקומי אחד על הפרקט בכל זמן נתון.
2 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
דני פרנקו
(צילום: אורן אהרוני)
כל קבוצה תשחק ארבעה משחקים בשלב המוקדם ובסיומו ראש בית א' תשחק מול ראש בית ב' וראש בית ג' מול ראש בית ד', כאשר שתי המנצחות יעפילו לשלב הבא, בו יתמודדו מול קבוצות מהבלקן. בשלב הראשון ישפטו שופטים ישראלים ובשני שופטים זרים.

ההגרלה המלאה

בית A
הפועל ת"א, בני הרצליה והפועל חיפה
בית B
עירוני נהריה, הפועל גלבוע/גליל, מכבי חיפה
בית c
הפועל חולון, הפועל אילת, עירוני נס ציונה
בית D
הפועל ב"ש, מכבי ראשל"צ, הפועל ירושלים