שחקני מכבי תל אביב ממשיכים בקו התקיף שלהם נגד מינהלת הליגה וחידוש עונת 2019/20. אחרי שג'ייק כהן וסקוטי ווילבקין שמתחו ביקורת קשה בנושא, הגיע תורו של אמארה סטודמאייר.
כוכב ה-NBA לשעבר העלה סטורי באינסטdגרם שלו ובו כתב: "רק עכשיו שמעתי שהמינהלת מבקשת מכל השחקנים להישאר בבית במשך חודשיים בזמן שכל השאר (הצוות מסביב וכל המדינה) יכולים ליהנות מהקיץ הנהדר בישראל".
2 צפייה בגלריה
הסטורי של אמארה
הסטורי של אמארה
הסטורי של אמארה
(צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של אמארה סטודמאייר)
"אני הורה חד הורי שצריך לדאוג לילד שלו (אוכל, לימודים ופעילויות אחר הצהריים), ואין סיכוי שאשאר בבית חודשיים. הייתי כאן בישראל לאורך כל משבר הקורונה וצייתי לכל החוקים. עכשיו אנחנו השחקנים נענשים על כך. מצטער, אני לא יכול לעשות את זה".
בשבועות האחרונים, כאמור, שחקני מכבי ת"א תוקפים דרך הרשתות החברתיות את מינהלת הליגה בנוגע למתווה החזרה למשחקים. זה התחיל מסקוטי ווילבקין שטען שיפר את תנאי הבידוד והמשיך להשתלחות בימים האחרונים מצד ג'ייק כהן וסנדי כהן. הפורוורד אף הגדיל ועשה כשביממה האחרונה ביקר את העובדה שהמינהלת לא תערוך בדיקות לגילוי קורונה לכולם, אלא רק לשחקנים בעלי סימפטומים.
2 צפייה בגלריה
כהן מגיע לאימון
כהן מגיע לאימון
כהן מגיע לאימון
(צילום: אורן אהרוני)
"זאת למרות הראיות שאחוז גדול מהנדבקים לא מראים סימפטומים. שמישהו בבקשה יעזור לי להבין איך זה הגיוני. האם אזרחים רגילים משחקים כדורסל מקצועני ומחליפים זיעה עם זרים במשך שעתיים כחלק מהעבודה שלהם?", כתב כהן.
בעקבות הציוץ של כהן אתמול, התפתח קרב תגובות בין המינהלת לקבוצתו. "צר לנו שמכבי תל אביב לא הקפידה לעדכון את שחקניה בדבר המתווה. לו הייתה עושה זאת כמתחייב, הייתה יכולה להימנע המתקפה המיותרת ומשולחת הרסן של שחקניה", נכתב בהודעת המינהלת.
במכבי הגיבו: "מותר לשחקנים לבקש בדיקות גם אם הן לא במתווה. מותר להם להביע את רצונם, חשוב לתת להם להתבטא ולא לסתום פיות"