האם הפועל חולון בדרך לאחת ההחתמות הגדולות בתולדותיה? הסגולים נמצאים בימים האחרונים במשא ומתן מפתיע עם טיילור רוצ'סטי (35, 1.85 מ'), ששוחרר לאחרונה מהכוכב האדום בלגרד.
רוצ'סטי, שמחזיק באזרחות ישראלית אותה קיבל כששיחק במכבי תל אביב ומצא לפתע שורשים יהודיים, הוא אופציה טובה עבור חולון, שרוצה מאוד לחזק את הקו האחורי שלה בשחקן עם תעודת זהות מקומית בעקבות פציעתו של יוגב אוחיון.
2 צפייה בגלריה
רוצ'סטי מול דיברתולומאו
רוצ'סטי מול דיברתולומאו
רוצ'סטי מול דיברתולומאו
(צילום: אורן אהרוני)
כרגע ישנם פערים בין הצדדים, אך אם בסופו של דבר רוצ'סטי יגיע לקבוצה זה יהיה בחוזה עד סיום העונה ולא בחוזה זמני כפי שנמצאים כרגע מקסים דה זאו ופרדריק בורדיון. יש לציין כי גם בעונה שעברה שמו של רוצ'סטי עלה כאופציה לחזק את הסגולים, אך הוא ירד במהירות מהפרק.
רוצ'סטי זה לא עוד שם בכדורסל האירופי. בנוסף למכבי ת"א, הרזומה שלו כולל קבוצות גדולות ביבשת כמו אולימפיאקוס, באסקוניה, סיינה, אלבה ברלין וגלאטסראיי.
2 צפייה בגלריה
סטפנוס דדאס
סטפנוס דדאס
דדאס. בחולון חושבים בגדול
(צילום: ראובן שוורץ)
ב-2015 כששיחק בניז'ני נובגורוד הוא גם זכה בתואר מלך הסלים של היורוליג עם ממוצע של 18.9 נקודות ב-30 דקות. בשנים האחרונות הקריירה שלו נמצאת בנסיגה, ומהכוכב האדום הוא שוחרר אחרי תשעה משחקים בלבד ביורוליג בהם קלע בממוצע 3.9 נקודות. בעונה הקודמת תרם 4.6 נקודות ב-21 משחקים במדי אולימפיאקוס.