הפועל ירושלים מחפשת ניצחון ראשון העונה באירופה. אחרי ההפסד המאכזב והדרמטי 86:84 לקרשיאקה הטורקית בפתיחת ליגת האלופות בשבוע שעבר, שחקניו של אורן עמיאל יפגשו מחר (רביעי, 21:00) את מנרסה הספרדית, גם כן בפיס ארנה.
האדומים מגיעים למשחק אחרי הניצחון 69:83 על הפועל גליל עליון במחזור הראשון בליגת העל, מה שנתן מעט שקט והעלה את הביטחון בתוך הקבוצה. מי שצפוי לחזור לסגל הוא אנתוני בנט, שמתאושש מנקע בקרסול. מהצד השני, מנרסה נחתה בארץ אחרי הפסד מביך 105:61 לבדאלונה בליגה הספרדית.
2 צפייה בגלריה
אורן עמיאל
אורן עמיאל
"יש משמעויות לקבוצה חדשה שמתחילה מאפס". עמיאל
(צילום: יואב דודקביץ')
"זה משחק נגד קבוצה מאוד מאומנת עם מאמן שאני מאוד מעריך", אמר אורן עמיאל לפני האימון המסכם. "זאת קבוצה מאתגרת, עם סגנון משחק מהיר. נצטרך להיות במיטבנו לקראת המשחק הזה. מקווה שהפעם נוכל לסיים אותו עם נקודה אחת יותר לטובתנו. מנרסה שיחקו שישה משחקים רשמיים, תקופת ההכנה כבר מאחוריהם. ברור שיש משמעויות לקבוצה חדשה שמתחילה מאפס, אבל בשלב הזה זה כבר לא מעניין אף אחד. בסוף צריך להביא תוצאות, וזה הדבר הכי חשוב".
עמיאל המשיך: "כשקבוצה מגיעה עם הפסד בהפרש כזה, זה הפוך על הפוך. זה דווקא נותן להם מוטיבציה גדולה לתקן, להראות שזאת לא היכולת האמיתית שלהם. לכן אנחנו לא מייחסים חשיבות לתוצאה של המשחק האחרון".
2 צפייה בגלריה
אובאסוהן עם עמיאל
אובאסוהן עם עמיאל
אובאסוהן עם עמיאל. מחפשים ניצחון בכורה העונה בליגת האלופות
(צילום: אורן אהרוני)
"למדנו כמה דברים על עצמנו, על הדברים שאנחנו עושים פחות או יותר טוב", הוסיף המאמן הירושלמי. "חזרנו פעמיים מבור שחפרנו לעצמנו מול גליל עליון. למדתי ליהנות מהניצחונות הקטנים בחיים. לא מדובר רק בניצחון של הקבוצה, אלא לא לזלזל בשום דבר. אנשים מסתכלים על איך שיחקנו ושרק מדובר בגליל עליון, אני לא עיוור ואני כנה עם עצמי על הרמה שאנחנו משחקים כרגע. בסופו של דבר, יש דברים חיוביים שלקחתי מהמשחק הזה".
"הייתי בארנה פעם אחת לפני שחתמתי בארץ, האווירה מהצד השני הייתה כזאת שרציתי לחוות אותה גם כמאמן ירושלים", סיכם עמיאל. "אני באמת חושב שהאוהדים שלנו הם משהו מיוחד, מקווה שנוכל לשמוח איתם בסוף המשחק. זה יהיה משחק לא קל ואנחנו צריכים את האוהדים שלנו, במיוחד ברגעים בהם אנחנו קצת מתקשים, ויש הרבה כאלה כרגע".