הסערה הגדולה בכדורסל הישראלי סביב הדרבי לא רוצה להיפסק. לאחר שבשבוע שעבר מכבי ת"א הודיעה כי לא תמכור כרטיסים לאוהדי הפועל, כעת היריבה העירונית דורשת לפסוק לחובתם של הצהובים הפסד טכני.
לפי תקנון מנהלת הליגה, מכבי אמורה לספוג קנס כספי של 70 אלף שקל, אם אכן לא תעביר ליריבה העירונית את הכרטיסים. בשל המצב, יו"ר הפועל ת״א, רמי כהן, דרש לקיים ישיבת דירקטוריון דחופה בנושא שצפויה להתקיים ביום שלישי הקרוב.
2 צפייה בגלריה
כהן ופרנקו
כהן ופרנקו
הנהלת הפועל לא מוותרת על אוהדיה. רמי כהן ודני פרנקו
(צילום: עוז מועלם)
"ביום חמישי נאלצנו, בחוסר ברירה, לשתף את התקשורת בהחלטה של מכבי להפר ברגל גסה את תקנון המנהלת ואיגוד הכדורסל ולא להעביר לנו כרטיסים לדרבי וזאת לאחר שבוע של התנהלות שקטה מול מינהלת הליגה שגילתה, לצערנו, אוזלת יד ונראתה חסרת מוטיבציה לאכוף את התקנון שלה עצמה על מכבי ת"א", כתבו בהפועל ת"א הבוקר בהודעה רשמית לתקשורת.
"אנחנו קוראים לכולם לשמור על איפוק. מכבי רוצה להוציא אותנו מאיזון ואנחנו לא ניתן לה את זה. בסוף השבוע, לאחר התייעצות עם משפטנים בכירים מתחום הספורט, פנינו בפנייה דחופה לבית הדין של איגוד הכדורסל בדרישה להעמיד את מכבי לדין על הפרת התקנון ולפסוק לחובתה הפסד טכני".
2 צפייה בגלריה
יגיעו לדרבי? אוהדי הפועל ת"א
יגיעו לדרבי? אוהדי הפועל ת"א
יגיעו לדרבי? אוהדי הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
ממכבי ת"א נמסר בתגובה: "כפי שכתבנו במכתב ששלחנו לפני כשבועיים, אין אנו יכולים לשאת באחריות ביטחון הצופים במשחקי הדרבי. אנו מבקשים לדעת מי הגורם שמוכן לקחת את האחריות כאשר עד לרגע זה אף גורם אליו פנינו לא לקח עליו את האחריות. לא נשלים עם השלכת חפצים וסיכון חיים במשחקי הדרבי כאשר כל הפעולות שננקטו עד היום לא עזרו למגר את התופעה".