שחקני מכבי ת"א חגגו בסיום ה-70:78 הגדול הערב (שלישי) על מונאקו בתום קאמבק אדיר. השחקנים של עודד קטש פתחו רע מאוד את המשחק ופיגרו כבר ב-19 הפרש בשיא (40:21) אך התעוררות בשלהי הרבע השלישי וריצת 0:15 החזירה את המארחת למשחק, וזו השיגה את המהפך בדרך למאזן 1:2 ביורוליג.
עודד קטש: "במחצית השנייה שחקנים בעיקר שמו את הלב על המגרש, לא יכולתי לבקש יותר. במחצית אמרתי שאנחנו לא יכולים לשנות את התוצאה. החטאנו הרבה זריקות קלות וקיבלנו החלטות פזיזות, אבל אני שמח שהגבנו בצורה הנכונה. שמרנו טוב, גם בחצי הראשון. הרכב הגארדים עזר לנו מאוד, רומן עלה אדיר מהספסל ובעיקר הראינו אופי".
1 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
"הרכב הגארדים עזר לנו מאוד". עודד קטש
(צילום: עוז מועלם)
על סורקין: "אני מכיר אותו, הוא מתבגר מיום ליום. היכולות שלו הן ברורות. מה שהוא עשה בהתקפה היום זה האקסטרה, הוא היה מצוין הגנתית". על ההופעה במחצית השנייה: "היריבה כישרונית מאוד, אנחנו קבוצה חדשה אז יש ליריבות קצת יתרון עלינו".
רומן סורקין: "אנחנו קבוצה עם אופי והצלחנו לחזור למשחק במחצית השנייה. הרגשתי טוב, זה לא שעשיתי מהלכים אישיים - השחקנים חיפשו אותי ואני שמח שעשיתי את העבודה. זה כיף שהאוהדים קוראים בשם שלי וזה מרגש. רציתי לשחק את הכדורסל נכון, פחות התרכזתי במה שאני עושה - היה חשוב לי לשחק בשטף הנכון. ניצחנות זה הדבר הכי חשוב למכבי ת"א".