שביעות רצון בהפועל ת"א לאחר שהקבוצה המשיכה את המומנטום המצוין שלה גם אתמול (חמישי), כשניצחה 90:98 את לונדון ליונס באנגליה. האדומים כבר הובילו ב-22 הפרש במהלך המשחק, והניצחון אמש העלה אותם למאזן 0:4 ביורוקאפ.
למרות השמחה על הניצחון, בהפועל ת"א מאוד מודאגים לאחר שג'ייקובן בראון לא הצליח להתאמן בשבוע האחרון וגם לא ממש הצליח להציג את היכולת הרגילה שלו למרות שסיים עם 14 נקודות ו-6 אסיסטים ב-30 דקות. לאורך כל השבוע האחרון הרגיש בראון כאבים בירך, ולאחר שזה החמיר הוא נלקח לקליניקה מקצועית בלונדון שם גילו איזושהי בעיה עיצבית. נכון לעכשיו, בראון לא ימשיך עם הקבוצה לפריז וימשיך בטיפול בלונדון.
1 צפייה בגלריה
בראון
בראון
בראון
(צילום: עוז מועלם)
חמישה שחקנים סיימו את המשחק בספרות כפולות, ומי שקיבל את מירב המחמאות היה תומר גינת. שחקן הפנים הישראלי היה רמה אחת מעל כולם והשווה שיא קריירה בנקודות באירופה עם 24 נקודות, להן הוסיף 8 ריבאונדים. גינת פתח את העונה עם יכולת נהדרת כשעד עכשיו בארבעה משחקים הוא העמיד ממוצעים של 19 נקודות ו-6.2 ריבאונדים.
"לצערי כולנו כבר התרגלנו לסיטואציה הזאת", אמר גינת בסיום. "המחשבות הן בארץ והכדורסל קצת פחות חשוב עכשיו, אבל עדיין היה לנו משחק טוב וחשוב שניצחנו. הקהל שלנו זה חלק בלתי נפרד מהמועדון, וגם אם יש ייצוג קטן כרגע בעקבות המצב ברור שזה עוזר לנו ונותן דחיפה. אני מקווה מאוד שנוכל לחזור בקרוב הביתה. אנחנו מאוד שמחים על הניצחון הזה ומקווים להמשיך לשמח את האוהדים גם בתקופה הקשה הזאת. קשה לתאר את המצב במדינה, הוא אחד מהקשים שהיו אי פעם, אנחנו רק רוצים לשמח כמה שיותר".
דני פרנקו הוסיף: "אנחנו שמחים שניצחנו אבל זה לא שיש פה איזשהו פרץ רגשות מדהים,בסופו של דבר כולנו חיים את הסיאטואציה. אני מאוד שמח ששחקנים הגיבו כמו שהם הגיבו. ידעתי שהולך להיות לנו קשה כי עשינו איזשהי הפסקה באימונים בין המשחקים השבוע והרגשתי איזושהי נפילה בכושר. אני שמח שהצלחנו להישאר על הרגליים עד סוף המשחק והשגנו ניצחון חוץ גדול נוסף. השחקנים משחקים עם יותר משקולות על הכתפיים, אני בטוח שהם מקבלים הרבה הודעות. זה שם עליהם יותר מחויבות ולחץ. אצל תומר זה התפוצץ בצורה מדהימה, אנחנו שמחים שלפחות נתנו קצת נחת לקהילה שלנו בבית".
אחרי המשחק בהמבורג כשחלק מהשחקנים והצוות המקצועי התפצלו וחזרו לארץ לגיחה קצרה, אך הפעם הקבוצה תמשיך לשני משחקי חוץ נוספים ללא הפסקה. הסיבה היא שבצוות המקצועי ראו שהפיצול הזה גורם לנזק לקבוצה מבחינת האימונים והכושר. האדומים ימשיכו מחר את המסע באירופה כשימריאו לצרפת לקראת המשחק מול פריז באסקט ב-8 בנובמבר, ולאחר מכן ימשיכו למשחק נגד פרומיטיי האוקראינית שיתקיים ב-14 בנובמבר בריגה .