מאמן חדש לנבחרת. באיגוד הכדורסל בראשותו של יו"ר הוועדה המקצועית, עמוס פרישמן ופיני גרשון יקיימו מחר (שלישי) ישיבה מכרעת לגבי זהות מאמן נבחרת ישראל, בה יעלה שמו של גיא גודס כמחליפו של עודד קטש.
אחרי ארבע שנים קטש צפוי לפנות את מקומו על הקווים למרות העובדה שכרגע הוא מאמן חופשי לאחר שסיים את תפקידו בפנאתינייקוס, מה שדווקא אמור לגרום לאיגוד להשאיר אותו.
2 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
המאמן הצפוי החדש. גיא גודס
(צילום: עודד קרני, מכבי ראשל"צ)
יש לציין שההחלטה לא נובעת משיקולים מקצועיים מאחר שקטש עמד בכל ההתחייבויות המקצועיות שהציבו לו ראשי האיגוד בשנים האחרונות, אלא מסיבות אחרות.
השיקול המרכזי הוא הכעס של ראשי האיגוד על המאמן הלאומי שהחליט בתקופת הקורונה לתבוע את איגוד הכדורסל על כל נושא הוצאתו לחל"ת. באיגוד לא ראו בעין יפה את הדברים ולא הצליחו להבליג על כך.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
באיגוד כועסים עליו. עודד קטש
(צילום: EPA)
בתקופה האחרונה באיגוד בחנו את המועמדים הפוטנציאליים, כשבין השמות עלה גם שמו של מאמן הפועל אילת ונבחרת העתודה, אריאל בית הלחמי, אך נראה שההחלטה שהתגבשה נכון לעכשיו היא החלפתו של קטש בגודס.
קטש, שהצליח להעלות את הנבחרת ליורובאסקט שיתקיים בחודש ספטמבר 2022 (ישראל הוגרלה עם סרביה, צ'כיה, פולין, פינלנד והולנד), נחשב למחובר מאוד לשחקני הסגל.