הפועל חולון תארח מחר (רביעי, 19:00) את שטרסבורג למשחק לפרוטוקול בלבד, אחרי שהיא כבר הודחה מליגת האלופות של פיב"א בשבוע שעבר. בקבוצה, שמאזנה 4:0, רוצים לרשום ניצחון בכורה בשלב הטופ 16 מול הקהל הביתי, אבל המשימה לא הולכת להיות פשוטה בכלל, שכן שטרסבורג במאזן 1:3.
עמית שרף, עוזר המאמן של גיא גודס, אמר לקראת המשחק: "מגיעים לסיטואציה לא מוכרת. ננצל את שני המשחקים כדי להתכונן ולהגיע בכושר הטוב ביותר לרגעי ההכרעה בליגת ווינר. אני בטוח שהקהל יוכל ליהנות מערב אירופאי ברמה גבוהה ולראות את מני האריס במשחק הבכורה".
2 צפייה בגלריה
ג'ו רגלנד
ג'ו רגלנד
סובל מווירוס ולא ישחק. רגלנד
(צילום: יאיר שגיא)
2 צפייה בגלריה
מני האריס
מני האריס
הגארד החדש-ישן ייקבל דקות בכורה. האריס
(צילום: אורן אהרוני)
שטרסבורג טרם הבטיחה את מקומה בשלב הבא, כאשר גם הפועל ירושלים (1:3) שתתארח הערב (21:00) בדיז'ון (2:) נמצאת עדיין חזק בקרב על העלייה. האלופה הישראלית מגיעה בסגל חסר במיוחד למשחק.
שון דאוסון, שנפצע במשחק נגד קרית אתא בשישי ויצא מהאולם מעט צולע, סובל מנקע קל בקרסול ואמור לשוב לפעילות רק בימים הקרובים, כאשר התקווה היא שיחלים עד משחק הליגה באילת ביום ראשון. ג'ו רגלנד, שסובל מווירוס ייעדר גם הוא. גם שחר עמיר, שסבל ממתיחה, לא יקח חלק במשחק. עמיר עבר אולטרסאונד שיצא תקין וישוב גם הוא לפעילות באופן הדרגתי. במילים אחרות, הסגל הישראלי של חולון כולל כעת את ניב משגב וניב בלול בלבד (פרדריק בורדיון כזכור מושבת לתקופה ארוכה בשל פציעה בקרסול).
אצל הזרים מרווין ג'ונס עשוי להיעדר בשל גב תפוס ממנו סובל בשבוע האחרון. מני האריס, שגארד החדש-ישן שהגיע לקבוצה אחרי שקיבל את השחרור הבינלאומי מפיב"א אסיה בסוף השבוע, ייקבל דקות בכורה. הגארד לא נרשם לליגה, ובמשחק שיערך מחר וכמו כן זה נגד דיז'ון בשבוע הבא תיבדק רמת כשירותו, אחרי שכאמור לא שיחק חודשים רבים בשל פציעה.