זה הלך קשה, יש שיגידו קשה מהצפוי, אבל בסופו של יום מכבי ת"א השלימה עוד ניצחון בליגת העל, כשחזרה הערב (שני) מאולם לב המושבה עם 84:91 על עירוני נס ציונה.
הכתומים הוליכו עמוק בתוך הרבע האחרון, אבל חטיפה גדולה של ג'ון דיברתולומאו ויכולת טובה של ג'ייק כהן קבעו מהפך והבטיחו למכבי ת"א את הניצחון המותח.
3 צפייה בגלריה
קטש
קטש
"היה קשה למצוא את האנרגיות אחרי שבוע כל כך אינטנסיבי". קטש
(צילום: טל שחר)
"הם רצו, קלעו זריקות גדולות", החמיא בסיום כהן, שקלע 23 נקודות לצהובים, ליריבה. "די.גיי קופר היה מדהים ועבדנו קשה בשביל לנצח. אנחנו עובדים על הדברים האלה באימונים. החברים שלי מצאו אותי לזריקות פנויות ואני שמח שקלעתי".
על שיתוף הפעולה בצבע עם רומן סרוקין, אמר כהן: "רומן ואני מכירים המון זמן והכימיה בינינו טובה. הוא בחור נהדר ואני שמח שאנחנו מחזירים זה לזה. אני גאה בו".
3 צפייה בגלריה
בריימו מול מיינסי
בריימו מול מיינסי
בריימו מול מיינסי. ניצחון קשה למכבי ת"א
(צילום: טל שחר)
3 צפייה בגלריה
דיברתולמאו
דיברתולמאו
ממשיך לגרוף מחמאות. דיברתולמאו
(צילום: טל שחר)
מאמנו של כהן, עודד קטש, הוסיף: "היה קשה למצוא את האנרגיות אחרי שבוע כל כך אינטנסיבי. בחצי הראשון החטאנו המון זריקות פנויות וזה קצת הוציא אותנו מהשקט שלנו, והשפיע על ההגנה שלנו. לא ציפיתי שזה יהיה קל".
קטש פרגן לכהן: "זכות גדולה לאמן שחקן כזה, תמיד יש לו גישה חיובית, הוא תמיד מסתכל על המהלך הבא. ברגע שהוא וג'ון (דיברתולומאו) מקבלים חלק, הם יותר קולניים ומוסיפים לנו חוכמה ואנרגיות טובות".
לקראת המשחק הקרוב ביורוליג מול באסקוניה, אמר קטש: "טעות לחשוב שדברים יבואו בקלות. זו קבוצה מאוד מאוד מסוכנת, עם שחקנים מאוד איכותיים ועם שיטה מיוחדת. זה לא יהיה יותר קל מהמשחקים הקודמים".