הפועל ת"א חזרה אתמול (שבת) למסלול הניצחונות עם 78:90 על הפועל חולון בהיכל קבוצת שלמה, אבל מה שהעיב על הניצחון האדום היה האירוע האלים בסיום המשחק.
זמן רב אחרי סיומו, בשלב שכבר חלק מהשוטרים יצאו מהאולם וגם רוב אוהדי הפועל חולון, למעט מספר אוהדים בודדים שנשארו כדי לקפל את ציוד העידוד, אוהדי האולטראס של הפועל ת"א החליטו לפרוץ לפרקט. הם עשו את כל הדרך עד היציע של אוהדי חולון כשהם אוחזים במקלות דגלים וכיסאות, עלו לתוך היציע והתחילו בקטטה מכוערת. לקינוח הם גנבו את דגל הפריסה של אוהדי האורחת ורצו איתו בחזרה אל היציע שלהם.
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
הבלגן בסיום המשחק
(צילום: יאיר שגיא)
מספר אוהדים של הפועל ת"א טענו שזו "הייתה תגובה" למה שהתרחש בתחילת המשחק. על הפרקט התקיים טקס לזכרו של סגן עומרי שוורץ ז"ל שנפל בעזה, במהלכו אוהדי הפועל חולון שרו והפריעו. קציני המשטרה שנכחו במקום הבהירו לאנשי הפועל ת"א כי בעקבות המקרה, לא תתאפשר במשחקים הקרובים הכנסת ציוד אוהדים לאולם.
הפועל ת"א צריכה להתעסק בשבוע הנוכחי בלא מעט דברים שממש לא קשורים לכדורסל, בנוסף לאירוע האלים מאתמול. ביום חמישי יגיעו נציגים מהמועדון, כולל אקסבייר מנפורד, לאיגוד הכדורסל לדיון קובע לאחר שתובע האיגוד דורש להרחיק את השחקן לארבעה חודשים לאחר שנכשל בבדיקת סמים.
3 צפייה בגלריה
קטטה בין אוהדי הפועל ת"א להפועל חולון
קטטה בין אוהדי הפועל ת"א להפועל חולון
אוהדי הפועל ת"א רצים לעבר היציע של חולון
(צילום: יאיר שגיא)
תומר גינת, שהצטיין אתמול עם 21 נקודות ו-10 ריבאונדים, התייחס למקרה של מנפורד: "לכולם ברור כמה הוא חשוב עבורנו. ברור לנו וגם לו שהוא עשה טעות. אנחנו מקווים שהוא עוד יחזור לשחק באיזשהו שלב העונה".

"כותרות של קטטה פוגעות במציאות"

בהפועל חולון, מנגד, כועסים על האירוע שהתרחש בסיום המשחק. יו"ר הקבוצה, איתן לנציאנו, אמר: "היציע היה ריק לחלוטין, נשארו ילדים שקיפלו את הדגל האחרון. האוהדים של הפועל ת"א החליטו לפרוץ למגרש, רצו ליציע. הם זרקו כיסאות ומוטות. אף אחד לא עצר אותם. אף אוהד חולון לא ירד לפרקט. כותרות של קטטה פוגעות במציאות. מאוד עצוב שהאבטחה והמשטרה לא עשו דבר, נתנו להם לחצות את המגרש בלי להפריע להם".
בהודעת המועדון הרשמית נאמר, בין השאר: "איפה היו המאבטחים? איפה היה כוח השיטור הגדול? שאלות טובות שאנחנו דורשים שייחקרו. לא ברור איך אוהדינו הופקרו ביציע ללא שמירה ואבטחה עד שאחרון האוהדים עוזב את היציע (כמו שקורה לקהל האורח בהיכל בחולון במשחקים מהסוג הזה)".
3 צפייה בגלריה
הפועל ת"א הפועל חולון דס וולס ניב משגב
הפועל ת"א הפועל חולון דס וולס ניב משגב
וולס מול משגב, אתמול
(צילום: יאיר שגיא )
בצד המקצועי הבינו בחולון שתוכנית המשחק שלהם משתבשת ברגע שדיאונדרה ברנס, ניב משגב והשחקן החדש טאג'יר מקול נכנסו לבעיית עבירות כשהרבע הראשון עוד לא הסתיים. יחד עם זאת, ציינו בקבוצה לטובה את מקול בהופעת הבכורה שלו והוסיפו שרואים ניצוצות ודברים שחסרים לקבוצה והוא עתיד להביא. בקבוצה מצפים לחזרתו של סי.ג'יי האריס וממשיכים לא להסתיר את האכזבה מברנס, שכעת ממלא את מקומו של הגארד הפצוע.
מקול אמר בסיום: "נלחמנו חזק ונשארנו ביחד. זה המשחק הראשון שלי, צריך ללמוד את השופטים. מה הם שורקים ומה לא. פשוט לא קיבלנו את אותה כמות שריקות כמו הפועל ת"א".
המאמן עמית שרף הוסיף: "הכל מתחיל מההתקפה מול הקבוצות האלה. הכוח שלנו זה לגרום לקבוצות לשחק לאט, ידענו שהפועל משחקת בקצב הכי גבוהה, כשאתה חוטף לייאפ וההתקפה בבלגן - זה משפיע על ההגנה".