הפועל חולון סוגרת חמישה ימים של אימונים בקפריסין בגלל מלחמת "חרבות ברזל", כאשר המשחק הראשון של הסגולים בליגת האלופות של פיב"א ייערך ביום רביעי הבא (1 בנובמבר) מול אלופת המפעל - טלקום בון. היום (חמישי) הגרמנים הודיעו שהמשחק אותו יארחו, ייערך ללא קהל.
"עקב המצב הקיים בישראל, ליגת האלופות בכדורסל דחתה את המשחק בין טלקום בון להפועל חולון", נכתב בהודעה לקהל האוהדים באתר הרשמי של הקבוצה, תזכורת לכך ששתי הקבוצות היו אמורות להיפגש באמצע אוקטובר. "בהתייעצות צמודה בין המועדון למשטרת בון, הוחלט כעת כי ההתמודדות לא תתקיים מול קהל. אנו מבקשים את הבנתכם".
1 צפייה בגלריה
הפועל חולון הפועל ירושלים שון דאוסון
הפועל חולון הפועל ירושלים שון דאוסון
משחק החוץ של חולון מול טלקום בון יתקיים ללא קהל. שון דאוסון
(צילום: עוז מועלם)
עוד נכתב שהאולם, שככל הנראה משמש כמתחם אימונים וגם עבור פעילויות נוספות, סגור כבר מיום שלישי בשל אמצעי האבטחה, כך שחולון תהיה תחת שמירה כזו או אחרת. הגרמנים המשיכו בהתנצלות לקהל שלהם בהודעה תוך הסבר איך לקבל החזר כספי לרוכשים.
בתוך כך, חולון עדיין מחפשת אולם חלופי בו תארח את משחקיה. בסיס האם שלה הוא כאמור לרנקה בקפריסין, אולם באי השכן אף קבוצה לא משחקת בליגת האלופות, ולכן פיב"א מעדיפה יעד בו מתקיימים משחקים במסגרת המפעל. כרגע, האופציה המועדפת על הסגולים היא אתונה.