בשורה רעה למכבי ת"א. ווייד בולדווין, אחד מכוכבי הקבוצה לא יוכל לשחק במשחק מספר 2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף של היורוליג נגד פנאתינייקוס. מהמועדון נמסר כי הגארד עבר בדיקת MRI בה התברר כי הוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי, והוא ייעדר מההתמודדות שתתקיים מחר (חמישי, 21:15).
כזכור, בולדווין, שקלע 15 נקודות ומסר 7 אסיסטים במהלך הניצחון של מכבי ת"א 87:91 אמש, באתונה, והיה חלק משמעותי מהקאמבק הגדול של הקבוצה, נפצע בפתיחת הרבע הרביעי, ירד מהפרקט - ולא שב. לאחר המשחק השחקן אמר שהוא מרגיש טוב ושהוא משוכנע כי הוא יוכל לשחק במשחק מספר 2, אך כעת הודיעה הקבוצה שנראה כי הוא לא יוכל ליטול בו חלק.
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ווייד בולדווין
שחקן מכבי ת"א ווייד בולדווין
יחסר למכבי ת"א. ווייד בולדווין
(צילום: Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography)
בתוך כך, הרוחות לקראת משחק מספר 2 מחר התחממו, נוכח הזעם של פנאתינייקוס על השיפוט במשחק מספר 1. לאחר המשחק העלה מאמנה של פאו, טענות נגד השיפוט. הטורקי עזב את מסיבת העיתונאים באמצע מבלי שענה על השאלות. לפני כן אמר: "אנחנו לא שיחקנו טוב, אבל מכבי ת"א קיבלה שתי עבירות לשלוש זריקות עונשין, זה הזוי. שריקות מגוחכות. זה לא כדורסל הוגן לתת להם הזדמנות לקלוע שש נקודות בקלות. אנחנו ננצח בסדרה הזו, ונעפיל לפיינל-פור בסופו של דבר כי אנחנו טובים יותר".
היום פירסמו היוונים הודעה רשמית בה תקפו את השופטים וגם את הנהלת היורוליג, ואף טענו כי החלטות השיפוט במהלך המשחק נטו לטובת מכבי ת"א בעקבות המצב הביטחוני בארץ. בנוסף, הבעלים של הירוקים, דימיטריס ינאקופולוס, פירסם סטורי בחשבון האינסטגרם שלו בו כתב: "האם יש מקום לפוליטיקה בספורט המקצועני?".