יפתח זיו ישחק בעונה הבאה בליגה הספרדית: הרכז בן ה-28 שניהל בימים האחרונים משא ומתן עם גרנאדה, שניצלה בעונה שחלפה מירידה לליגת המשנה, חתם במועדון, כך לפי סוכן העל הסרבי מישקו רזנאוביץ', שמייצג את זיו באירופה.
זיו סיים את עונתו השנייה במכבי ת"א עם צלחת אליפות. העונה רשם ממוצעים של 7.3 נקודות ו-3.9 אסיסטים בליגת העל, כשביורוליג המצב של זיו היה שונה לחלוטין, כשכמעט ולא ראה פרקט.
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א יפתח זיו
שחקן מכבי ת"א יפתח זיו
עבר למדים האדומים של גרנאדה. זיו
(צילום: עוז מועלם)
מיד לאחר הניצחון 1:2 בסדרת גמר הפלייאוף מול הפועל ת"א, פרסם זיו פוסט בו סיפר על חוויותיו במכבי ת"א. "הדרך הייתה קשה ומאתגרת, עם הרבה עליות וירידות", כתב זיו בפוסט. "אבל בשום שלב לא הפסקתי לעבוד קשה, לא הפסקתי להאמין. החוויה במכבי בשנתיים האחרונות מהיורוליג ועד הליגה, דרך המשחקים בנבחרת ישראל, היו מחשלות מתמיד".
"המסע הזה מזמן גם ימים מורכבים והיו לי לא מעט כאלה בשנתיים האחרונות", המשיך הגארד, "אבל אלה בדיוק הרגעים בהם אתה מגלה את עצמך. האם אתה מוריד את הראש כשאתה מתקשה, או מישיר מבט. עבדתי קשה, נלחמתי בשדים, נתתי את הלב והנשמה ובזכות התמיכה המרגשת של המשפחה, של קים ושל החברים, התעצמתי".
גרנאדה, כאמור, שרדה ברגע האחרון בליגה הבכירה ועיקר הסגל שלה מורכב משחקנים ספרדים. מבין הזרים שאמורים להמשיך במועדון הוא כריסטיאנו פליסיו הברזילאי.
פורסם לראשונה: 06:00, 11.07.23