לאחר שבוע שהחל עם ניצחון ביתי על פנברחצ'ה ואז ניצחון חוץ ענק על אלופת היורוליג אנאדולו אפס, תקווה מכבי ת"א לרשום מחר (חמישי, 21:05) ניצחון שלישי ברציפות באירופה כשתארח את באסקוניה לקרב קריטי על המקום בשמינייה הראשונה בתום העונה הסדירה.
הצהובים זוכרים היטב איך הסתיים המפגש בין השתיים שנערך בסיבוב הראשון בספרד. הבאסקים הביסו 87:117 את הקבוצה של עודד קטש, במה שנכון להיום הוא הפסדה הגדול ביותר של מכבי ת"א העונה ביורוליג.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול באסקוניה אמר עודד קטש: "זו קבוצת קליעה עם אחד הרכזים הטובים ביורוליג ואחד הקלעים הטובים ביותר, אם לא הטוב מכולם. אני חושב שהמשחק הקודם מול באסקוניה היה הגרוע ביותר שלנו העונה. היה שם שילוב של כל הדברים הלא טובים. חשוב שנזכור את החוויה הזאת, היה בזה משהו אישי. חשוב שניקח את זה ככה".
על היריבה: "הרבה מהסיטואציות מולם מגיעות דרך הפיק-אנד-רול ומובילות לזריקה מהשלוש. המדדים שלהם מרשימים מאוד, ננסה להאט את הקצב שלהם ולהגביל אותם. גם כשההפרש קטן מ-29, לא מדברים עליו לפני דקות הסיום. לא ככה אנחנו נוהגים. אנחנו לא עוסקים בהפרש, אלא במטרה לנצח".
2 צפייה בגלריה
בונזי קולסון שחקן מכבי ת"א
בונזי קולסון שחקן מכבי ת"א
זוכר היטב את התבוסה לבאסקוניה בסיבוב הקודם. בונזי קולסון
(צילום: עוז מועלם)
על קצב החלמתו של אלכס פוית'רס, השיב קטש: "אני סומך על הצוות הרפואי ורגב שיחזירו אותו כמו שצריך. זה עוד לא משהו שעל הפרק. נשמור על פסימיות ונהיה מופתעים לטובה".
בונזי קולסון התייחס גם הוא לתבוסה לבאסקוניה בסיבוב הקודם: "כולנו לקחנו את ההפסד ההוא אישית. מה שהם עשו לנו היה לא בסדר וזה פגע בנו. אני חושב שההגנה שלנו השתפרה. ההתקפה שלהם מהירה וזה אתגר. יש להם סגנון משחק אחר".