שבוע שלם עבר על הפועל חולון מההדחה ברבע גמר הגביע ועד הניצחון הגדול אתמול (שבת) 81:101 על נס ציונה בלב המושבה. האלופה שמרה על המקום השלישי בליגה בקרב הישיר בין שתי הקבוצות.
בחולון סיפרו שבשבוע החולף, בו נחסך משחק מספר 3 בפלייאין לאחר שעברה את איגוקאה בשני משחקים, עבדו בקבוצה גם על מספר דברים שיסייעו לגיבוש הקבוצה בשלב זה של העונה. אחד מהם יישור ההדורים בין ג'ו רגלנד ושון דאוסון, שכזכור בשבוע שעבר רבו בפסק הזמן באותו רבע גמר גביע. כעת מספרים שהשניים מתקשרים כרגיל, ועל המגרש לפחות אפשר היה לראות כי אכן השניים שמו מאחור את הויכוח כאשר שיחקו זה לצד זה ושיתפו פעולה.
2 צפייה בגלריה
גודס
גודס
גודס
(צילום: FIBA PHOTOS)
הקבוצה של גיא גודס תמריא היום לצרפת, שם תפגוש ביום שלישי את שטרסבורג במשחק הראשון של שלב הטופ 16 בליגת האלופות. במועדון מקווים שהניצחון אתמול ייתן לשחקנים אוויר במפרשים לקראת המפגש החשוב.
"אנחנו צריכים פשוט לנוח הרבה, שיחקנו מול שטרסבורג בשנה שעברה ויש להם שחקנים שונים וגם כמה שחזרו, אבל עכשיו זה הטופ 16. היינו בו בעבר ואנחנו פשוט צריכים להישאר דרוכים ולהראות שאנחנו יכולים לנצח", אמר כריס ג'ונסון, שאתמול קלע 17 נקודות ולקח 13 כדורים חוזרים.
על השבוע שעבר על הקבוצה: ״זו הרגשה טובה יותר היום, לנו כקבוצה היה טעם חמוץ בפה ובמיוחד לי. לא העפלנו לחצי הגמר, אבל אי אפשר לנצח כל הזמן, צריך פשוט להמשיך ולהשתפר ולהיות טובים יותר. אני חושב שאם אנחנו באים ונלחמים למשך 40 דקות עם כל קבוצה אז השמים הם הגבול עבורנו וזה מה שהראינו".
2 צפייה בגלריה
כריס ג'ונסון
כריס ג'ונסון
כריס ג'ונסון
(צילום: FIBA PHOTOS)
גם גיא גודס התייחס לשבוע האחרון: "את ההפסד בגביע לקחנו קשה כי אתה ספורטאי, ורצינו להיות במעמד חצי הגמר. לצערי, זה לא קרה. קבוצה גם נמדדת ברגעים אלה שדברים לא קרו כמו שרוצים וכולם מבואסים. היה שבוע להתאושש מזה. השחקנים שמו את הכל בצד, ראינו את הנחישות, האנרגיות, האגרסיביות, שזה שם המשחק. ניצחנו קבוצה מצוינת. מאוד מאומנת וזה ניצחון מצוין".
חולוניה להטה בעיקר מחוץ לקשת, כאשר קלעה 14/32 ל-3 (44%) והזכירה לפרקים את קבוצתו של סטפנוס דדאס מלפני שתי עונות. על כך אמר גודס: "השלשות הן ה-DNA של הקבוצה הרבה שנים. חדירות והוצאה זה גורם גם לקבוצה השנייה לחשוב. כשאתה קולע הכל נראה יפה. כשאתה לא קולע דברים נראים פחות יפה. לשמחתי קלענו, עשינו את הדברים נכון, שיחקנו נכון על החסרונות בהרכבים מסוימים. גם נקלענו לבעיית עבירות של כריס ומארווין, אבל הצלחנו לעבור את זה מאמץ קבוצתי אדיר של כולם. כל מי שנכנס תרם. אני שמח על ניצחון כזה כי הוא חשוב להמשך המאבק בליגה".
כעת כאמור חולון נכנסת לתוך לוח זמנים עמוס שיחל ביום שלישי בזירה האירופית, בו תשחק שלושה שבועות ברציפות (בין היתר תארח את הפועל ירושלים ב-1.02) במקביל למשחקי הליגה. משום שהקבוצה לא משתתפת בגביע, מנהלת הליגה הקדימה את משחקה של האלופה נגד גליל עליון גם כן לחודש הזה במקום המועד המקורי של חודש אפריל. "מפה אנחנו מתחילים חודש מאוד מאוד דינאמי עם כמעט כל שלושה ימים משחק. להיאבק ב-BCL, להיאבק גם בליגה שלנו וצריך את כולם מוכנים מנטלית לזה", סיכם גודס.