הפועל חולון תפתח מחר (שלישי, 19:30) את הופעותיה הביתיות בליגת האלופות של פיב"א מול אוסטנד הבלגית. זאת אחרי שניצחה בחוץ 81:84 את לגיה ורשה במחזור הפתיחה.
הסגולים מגיעים עם בוסט של אנרגיה אחרי הניצחון על הפועל ירושלים (76:80) ביום שישי בליגה. למרות חול המועד שעלול להוביל לכך שהאולם לא היה מלא, אתר הכרטיסים מראה היענות מצד הקהל של האלופה. בקבוצה רואים במשחק "חשיבות רבה, ומצפים לקהל רב שיגיע לדחוף".
1 צפייה בגלריה
מרווין ג'ונס שחקן הפועל חולון
מרווין ג'ונס שחקן הפועל חולון
בחולון מקווים לעוד תצוגה טובה שלו. ג'ונס
(צילום: עוז מועלם)
מרווין ג'ונס, שרקד על הפרקט עם דאבל-דאבל מול ירושלים (21 נקודות ו-10 ריבאונדים), יקווה ליכולת זהה שתיתן לחולון יתרון אדיר בהמשך השלב הראשוני עם שני ניצחונות מתוך שני משחקים.
"במשחק מול ירושלים חווינו, השחקנים החדשים, את האווירה המדהימה והאנרגיות שהקהל נותן", אמר הפורוורד/סנטר של האלופה. על המשחק בזירה האירופית הוסיף: "החובה שלנו היא להיות מרוכזים ואגרסיביים, להגיע ולתת את הכול כדי לנצח. זה משחק חשוב מאוד, אנחנו חייבים לשמור על הבית ובטוחים שהקהל ייתן לנו את הדחיפה".
למאמן גיא גודס אמורה להיות הקלה מסוימת משום שהיידן דלטון חוזר לסגל אחרי שלא נרשם בטופס בליגה, וכך עומס הדקות על השחקנים ברוטציה קצרה ממילא אמור להתחלק. גודס הודה שלמרות שג'ו רגלנד סיים ביום שישי עם דאבל-דאבל (10 נקודות ו-10 אסיסטים), העומס שעבר במחזור הקודם בליגת האלופות, בו המשחק נכנס להארכה והוא שיחק מעל 40 דקות, הורגש. עוד הוסיף כי הדבר האולטימטיבי הוא שרגלנד ישחק 26 דקות בערב, אך ישנו רצון הן מגודס והן מהקבוצה עצמה כאמור לרשום שני ניצחונות ברציפות במפעל. גודס אמר: "משחק בית חשוב מאוד, סופר חשוב בשבילנו. אנחנו רוצים לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית ומקווים שהקהל יגיע, והאולם יהיה מלא בשביל לעזור לקבוצה לצאת עם ניצחון".
מהצד השני, אוסטנד מגיעה אחרי הפסד לקבוצה החזקה בבית, גלאטסראיי, במחזור הפתיחה בשבוע שעבר (92:78). יחד עם זאת, בדומה לחולון, רשמה ניצחון בליגה המקומית כאשר גברה 91:97 על קנגורוס.