מכבי ת"א ערכה הערב (שני) בבלגרד את האימון המסכם שלה לקראת משחק מספר 3 בסדרת רבע גמר היורוליג מול פנאתינייקוס שיתקיים מחר (שלישי, 20:00). האימון נערך ליד השטארק ארנה, ולא בפיוניר ארנה בו המשחק ייערך - כי האולם תפוס.
כוכב הקבוצה ווייד בולדווין נחת הבוקר בבלגרד אחרי שעבר סדרת טיפולים בקרואטיה וקיים אימון אישי, בסיומו נסע עם רופא הקבוצה לטיפול נוסף. בולדווין, שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי, עדיין נמצא בספק למשחק מחר. אחרי האימון של מכבי ת"א, פנאתינייקוס עלתה לאימון המסכם שלה.
1 צפייה בגלריה
ווייד בולדווין
ווייד בולדווין
ווייד בולדווין
(צילום: אפרת עמורבן)
המאמן עודד קטש אמר לקראת המשחק: "אני חושב שאנחנו מוכנים. במשחק השני פנאתינייקוס שיחקו עם יותר אנרגיות ואגרסיביות, הם הגיבו אחרי המשחק הראשון". על מצבו של בולדווין אמר קטש: "אנחנו צריכים לחכות, הוא אמור לעשות עוד בדיקת MRI מחר, ואחריה נדע יותר טוב. הוא עשה עוד טיפול היום ובמהלך האימון נעקבות אחרי איך שהוא מרגיש. חסרונו של בולדווין הוא משמעותי וברור שהייתי מרגיש יותר אם היה לנו סגל מלא, והיינו יכולים יותר לחלק את הדקות. שחקנים אחרים יצטרכו לעשות את העבודה הזאת. אנחנו צריכים לבוא יותר אגרסיביים".
על האמירות של פנאתינייקוס והמאמן עתמאן אמר קטש: "זה לא מפתיע אותי וגם לא משפיע. זה לא משנה את העובדה שאנחנו צריכים להתרכז בכדורסל ולעשות את הדברים שאנחנו צריכים. אני ברמה האישית לא נותן לזה להיכנס אליי".
בשני האימונים האחרונים קיימו במכבי ת"א אימוני קליעה מחוץ לקשת. "זה משהו שאנחנו אוהבים לעשות לאורך כל העונה", הסביר קטש. "גם אם המשחקים מאוד קרובים ומכריעים, מה שמחזיקה אותנו היא קודם כל ההנאה. זה מה שהרגשנו שנכון הפעם".
כידוע, בגלל מלחמת "חרבות ברזל" נאלצה מכבי ת"א לארח בבלגרד לאורך כל העונה האירופית, והמשטרה המקומית אסרה כניסת אוהדים בגלל המצב הביטחוני. הפעם, ונכון לעכשיו, היא מאפשרת לצהובים להכניס כ-250 אוהדים, אך במכבי ת"א נעשו ונעשים מאמצים רבים לקבל אישור להכניס כמות גדולה יותר של אוהדים. ל-ynet נודע שהיום צפויה פגישה מכרעת בנושא בין גורם בממשלה הסרבית, המשטרה המקומית, היו"ר שמעון מזרחי ומנהל פעילות הכדורסל ניצן פררו.