אחרי שאיבדה את סטפנוס דדאס שעבר במפתיע לאא"ק אתונה, וגם את ווילי וורקמן שהעדיף את ההצעה של הפועל ירושלים, הפועל חולון בדרך למכה נוספת מבחינת בניית הסגל שלה לעונה הקרובה. סי.ג'יי האריס, הכוכב הגדול של הסגולים ב-2020/21, ביקש לעזוב.
האריס, שחתם לפני מספר חודשים על חוזה לעונה נוספת, מחזיק באופציית יציאה ממנו עד ה-15 ביולי תמורת פיצוי כספי של עשרות אלפי דולרים, אותה ביקש לממש.
2 צפייה בגלריה
סי ג'יי האריס
סי ג'יי האריס
סי ג'יי האריס
(צילום: ראובן שוורץ)
האריס מחזיק במספר הצעות גבוהות מזו של חולון, כאשר גם העובדה שמספר שחקני מפתח (וורקמן ואייזאה מיילס) וגם דדאס עזבו לא תרמו לרצון שלו להישאר.
האריס סיפק עונה נהדרת בהיכל טוטו, נבחר לחמישיית המצטיינים בליגת האלופות (17.5 נקודות, 42.9 אחוזים לשלוש ו-4.4 אסיסטים) וכיכב גם בליגת העל (15.7 נקודות, 41 אחוזים לשלוש ו-4 אסיסטים). בעקבות היכולת הנהדרת של הגארד האמריקני, לא מעט קבוצות מתעניינות בשירותיו.
2 צפייה בגלריה
ג'ונסון, וורקמן והאריס בטירוף
ג'ונסון, וורקמן והאריס בטירוף
ג'ונסון, וורקמן והאריס. אחד עזב, השני בדרך, השלישי כרגע נשאר
(צילום: fiba.com)
מי שהודיע כי בכוונתו להישאר ולא לממש את אופציית היציאה שלו מהחוזה הוא כריס ג'ונסון, שנבחר לשחקן ההגנה של העונה ולחמישיית המצטיינים בליגת העל.
"אנו שמחים על ההחלטה של כריס להמשיך איתנו יחד לעוד עונה למרות האפשריות שהיו לו", אמר יו"ר חולון, איתן לנציאנו. "כזכור, כריס היה ההחתמה הראשונה שלנו בעונה הקודמת, ראינו בו את העוגן המרכזי של הקבוצה ועכשיו יחד עם החתמתו של גיא פניני המטרות העיקריות שלנו הושגו. מכאן נמשיך בבנית קבוצה חזקה ואיכותית שתתחרה בכל המסגרות".
כרגע הסגל של חולון כולל את גיא פניני, ניב משגב, פרדריק בורדיון וג'ונסון.