גיא פניני חתם סופית על חוזה חדש בהפועל חולון, ישחק גם בעונה הבאה בסגול וימשיך בתפקיד הקפטן. הפורוורד, שיחגוג בעוד חודשיים את יום הולדתו ה-38 ישלים, חמש עונות עם הקבוצה. "אני שמח מאוד להמשיך במועדון שהפך לבית בשבילי. הכי טבעי שאמשיך במקום שיש לי חיבור כל כך חזק עם האנשים וכמובן עם הקהל המדהים שלנו. אתן הכל כדי שנמשיך את המומנטום מהעונה המדהימה שעשינו", אמר פניני לאחר החתימה.
"אנחנו כמועדון, ואני באופן אישי, מאוד מרוצים שהקפטן ממשיך איתנו לעונה חמישית", אמר יושב הראש איתן לנציאנו. "גיא הוא לא עוד שחקן אצלנו אלא חלק בלתי נפרד מהפועל חולון. בניגוד לאחרים גיא נתן את ההרגשה שיש לו המון רצון להישאר במועדון. למעשה הוא היה המטרה הראשית שלנו בגזרת הישראלים ואנחנו שמחים ובטוחים שהוא ביחד עם פרדי וניב ימשיכו להוביל אותנו קדימה"
2 צפייה בגלריה
גיא פניני
גיא פניני
גיא פניני
(צילום: אורן אהרוני)
המשא ומתן בין הצדדים היה ארוך ומייגע. לפניני הייתה אופציה לעונה הקרובה בסכום יחסית נמוך, אבל הוא הודיע כי הוא מוותר עליה על מנת לפתוח במו"מ על חוזה חדש עם שכר משודרג.
בחולון הציעו לו הצעה ראשונית סביב 100 אלף דולר, אבל הפורוורד טען כי הוא מחזיק בהצעה מהפועל חיפה ב-150 אלף דולר. בתחילה הצדדים לא הסכימו להתפשר, אבל עם הזמן כל אחד ירד מהעץ. חולון גם הכניסה סעיפים ברורים על פציעות וענייני ביטוח, זכר לתביעה שהגישה נגד פניני על הפציעה שלו בשריר הירך.
2 צפייה בגלריה
מאוריציו בוסקאליה
מאוריציו בוסקאליה
בוסקאליה. איזה תפקיד הוא מתכנן לפניני
(צילום: Fiba Photo)
פניני הגיע לחולון בקיץ 2017 אחרי שמונה שנים במכבי תל אביב. הוא זכה עם הסגולים בגביע המדינה ב-2018, ובאופן כללי הצעיד אותה לצמרת הטבלה, וכן עד לרבע גמר ליגת האלופות.
בנושא אחר, בחולון מחכים לראות מה ווילי וורקמן יחליט. המתאזרח מחזיק בהצעה מהקבוצה, אבל במקביל גם בהצעה מהפועל ירושלים שמוערכת ב-30 אלף דולר יותר.