מכבי ת"א החתימה לשנתיים נוספות את ג'ייק כהן (32), אחד העוגנים החשובים של העונה החולפת. הפורוורד, שסיים את העונה השביעית במדי הקבוצה (בארבע קדנציות שונות) והשנייה ברצף, התבסס ברוטציה של המאמן עודד קטש.
"כבוד גדול לאורך הקריירה שלי להיות מכביסט, כך שאני נרגש להמשיך במועדון שהפך למשפחה שלי", אמר כהן לאתר הרשמי. "אני אסיר תודה על מתנת האהבה המדהימה שהאוהדים, הצוות, הבעלים וחבריי לקבוצה העניקו לי בשנה החולפת כדי להפוך את כל זה לאפשרי. כשיש קבוצה מיוחדת של אנשים מסביבך, אתה יכול לעשות דברים מיוחדים".
2 צפייה בגלריה
ג'ייק כהן שחקן מכבי ת"א
ג'ייק כהן שחקן מכבי ת"א
ממשיך בצהוב. ג'ייק כהן
(צילום: עוז מועלם)
"כולנו שמחים מאוד שג'ייק ממשיך איתנו", הוסיף המאמן עודד קטש. "הייתה לו תרומה גדולה לחיבור שהיה לנו השנה ובכלל. הוא שחקן חכם מאוד שמביא מהניסיון שלו והיכולות שלו על ומחוץ למגרש".
כהן לקח חלק ב-27 משחקי ליגה סדירה העונה בארץ ותרם ב-16.6 דקות על הפרקט 7.7 נקודות עם 62% לשתיים, 51% מהשלוש ו-88% מהעונשין, לצד 3 ריבאונדים והמון לחימה, חוכמה ומנהיגות. בקמפיין הפלייאוף שהסתיים עם צלחת האליפות הרביעית של כהן, הוא תרם 5.1 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק כשהוא פותח בשבעה מתוך שמונה משחקים.
2 צפייה בגלריה
ג'ייק כהן שחקן מכבי ת"א
ג'ייק כהן שחקן מכבי ת"א
מהברגים המשמעותיים של מכבי ת"א. כהן
(צילום: עוז מועלם)
ביורוליג פתח ב-17 מתוך 27 משחקים בהם שותף בעונה הסדירה והפך לחלק משמעותי בחמישייה שרצה בישורת האחרונה של העונה. בפלייאוף שותף בכל חמשת המשחקים מול מונאקו ובמשחק הרביעי תרם 8 נקודות, 2 מ-2 מהשלוש ו-4 ריבאונדים.
כהן מצטרף לווייד בולדווין, לורנזו בראון, רומן סורקין, בונזי קולסון וג'ון דיברתולמאו שכבר חתמו גם כן בקבוצה.