שחקני מכבי ת"א חגגו עם האוהדים לאחר הניצחון 81:96 הערב (חמישי) על פרטיזן בלגרד, במסגרת מחזור הפתיחה של היורוליג לעונת 2023/24. הצהובים נראו מצוין מהפתיחה וברחו ליתרון דו ספרתי עוד ברבע הראשון. לורנזו בראון הצטיין אצל המנצחת עם 22 נקודות (כולן במחצית הראשונה) ו-8 אסיסטים. גם ג'וש ניבו, רומן סורקין ובונזי קולסון בלטו בקבוצה של עודד קטש.
"נכנסנו למשחק טוב מאוד", אמר עודד קטש בסיום. "לורנזו הוביל אותנו בחצי הראשון בקצב שאנחנו אוהבים לשחק בו, חצי ראשון התקפי מדהים, הגנתית היינו יכולים לחסוך משהו כמו 8 נקודות, אבל שיחקנו מול קבוצה מוכשרת התקפית. שתי הקבוצות ברבע השלישי הורידו קצת את הקצב וההגנות היו יותר משמעותיות. הייתי צריך איכשהו לנהל את הדקות, כי בכל זאת אנחנו בלי וויד וקצרים בגארדים, זה לא היה פשוט. האם חשבתי שננצח ככה? אני מודה שלא".
1 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
"המשכיות מתבטאת בהרבה דברים". עודד קטש
(צילום: עוז מועלם)
המאמן הוסיף: "המשכיות מתבטאת בהרבה דברים, מעבר להיכרות שלנו אחד עם השני, כשמגיעים עם תוכנית משחק אז כבר יותר מכירים ויש יותר ניסיון, אבל שוב להוסיף 4 שחקנים, נכון זה לא כמו להתחיל מאפס, אבל זה גם משהו שייקח קצת זמן".
על פציעתו של ווייד בולדווין: ״אני מניח שבעוד כמה ימים, אחרי עוד כמה בדיקות של הרופאים אנחנו נדע מה קורה. אני מניח שאבי (אבן) והצוות שלו עובדים על שמות של שחקנים, כי להיות קצרים, גם אם זה לתקופה לא ארוכה, זה לא דבר פשוט. אנחנו צריכים עוד שחקן".