אחרי שבתחילת החודש התקיימה הגרלת ליגת האלופות של פיב"א, פרסם המפעל היום (שני) את לוח הזמנים המתכונן בשלב המוקדמות ושלב הבתים, בו משתתפות שלוש נציגות של הכדורסל הישראלי: עירוני נס ציונה, הפועל חולון והפיינליסטית מהעונה החולפת הפועל ירושלים.
הפועל חולון והפועל ירושלים מתחילות את דרכן בשלב הבתים, כאשר שתי הקבוצות שובצו בהגרלה כראשי בתים. כזכור, המשחקים במפעל משוחקים רק בימי שלישי ורביעי בשלבים הראשונים.
2 צפייה בגלריה
הנקינס
הנקינס
הנקינס מול שחקני בון, במשחק הגמר
(צילום: FIBA PHOTOS)
הפועל חולון תפתח את שלב הבתים שלה מול אלופת המפעל טלקום בון במשחק חוץ בגרמניה ב-18 לאוקטובר, ותארח ב-25 של אותו החודש את בראוגן הספרדית. ב-8 לנובמבר תצא למשחק חוץ נגד בורסאפור בטורקיה כאשר גם המחזור שאחרי ב-22 לאותו החודש יהיה במשחק חוץ בספרד.
בחודש דצמבר למעשה שני המשחקים הנועלים יהיו בבית נגד בון ב-5 לחודש ובורסאפור ב-20, כך שעל חולוניה יהיה להגיע לחודש הנועל בשנה הזו כשהם עדיין בתמונת העלייה.
2 צפייה בגלריה
אלעד חסין
אלעד חסין
חסין. חוזר למגרשים לפני כולם
(צילום: שרון צור)
הפועל ירושלים תפתח את שלב הבתים שלה במשחק בו תארח בארנה ב-17 לאוקטובר בארנה את העולה משלב המוקדמות. ב-1 לנובמבר תארח משחק בית נוסף, הפעם מול גלאטאסאריי הטורקית. ב-15 לאותו חודש תתארח בפאוק שביוון ותסגור את נובמבר ב-29 לחודש בטורקיה. בדצמבר תארח הקבוצה מהבירה את פאוק ב-13 לחודש ותנעל את השלב כשבוע בדיוק לאחר מכן כאשר תתארח אצל העולה מהשלב המוקדמות.
נס ציונה, הקבוצה היחידה מבין השלוש שתתחיל את דרכה משלב המוקדמות, תצטרך לעבור שלושה סיבובי נוקאאוט (רבע גמר, גמר וגמר), במגרש ניטרלי באנטליה, כדי לעבור גם היא לשלב הבתים. מסלול דומה יעברו שתי קבוצות נוספות, שיצטרפו בסוף ל-29 הקבוצות שמקבלות כרטיס כניסה אוטומטי לשלב הבתים.
במסגרת המשחק הראשון (26 בספטמבר, 16:30) תתמודד הקבוצה של אלעד חסין נגד קרהו הפינית. במידה ותנצח, תשחק הקבוצה ארבע ימים לאחר מכן (חמישי, ה-28 בספטמבר, 18:30) נגד המנצחת בין שטרסבורג (צרפת) ליובנה (ליטה). בשבת באותו השבוע (30 בספטמבר, 20:00) היא תתמודד בסיבוב המוקדמות האחרון נגד המנצחת ברבעי וחצי הגמר המקבילים.
יש לציין, כי למקרה שתיפול באחד הסיבובים, נרשמה עירוני נס ציונה בנוסף גם למפעל יורוקאפ, בו זכתה ב-2021.