הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א נערכה היום (רביעי), וכללה את הפועל ירושלים, שהגיעה עד לגמר המפעל בעונה שעברה, והפועל חולון, שבעונה שעברה הודחה בשלב הבתים השני - ששובצו כראשי בתים. בנוסף, עירוני נס ציונה הוגרלה בסיבוב המוקדמות הראשון. מי שאגב היה אחד משולפי הכדורים הוא ליאור אליהו.
ירושלים הוגרלה לבית מספר שבע עם גלאטסראיי הטורקית, פאוק סלוניקי היוונית וקבוצה שתעלה מהמוקדמות.
1 צפייה בגלריה
ספידי סמית' בפעולה
ספידי סמית' בפעולה
ספידי סמית' בגמר של העונה שעברה
(צילום: AP Photo/Gregorio Marrero)
חולון הוגרלה לבית מספר שש עם אלופת המפעל המכהנת בון הגרמנית, בראוגן הספרדית ובורסאפור מהליגה הטורקית. מאמן הקבוצה, עמית שרף, אמר: "הגרלה מאתגרת עם שלוש קבוצות מהליגות הטובות באירופה ועם הצלחות בשנים האחרונות. נחכה לעקוב ולראות את הסגלים המלאים של כל קבוצה כדי להתכונן בצורה הטובה ביותר".
נס ציונה - שצריכה לעבור שלוש קבוצות כדי להפעיל למפעל - תחל את דרכה כאמור במוקדמות, כאשר בסיבוב הראשון תשחק באנטליה נגד קארהו. סגנית אלופת פינלנד שיחקה בעונה החולפת נגד הפועל חיפה ביורופקאפ והגיעה עד לרבע גמר המפעל. במידה ותנצח את כל שלושת המשחקים, תשחק נס ציונה בבית מספר חמש.
על פי הפורמט, הטורניר יכלול 32 קבוצות, כאשר 29 מהן כבר ידועות ואילו שלוש נוספות יצטרכו להעפיל דרך סבבי המוקדמות. המפעל יצא לדרך ב-25 בספטמבר, כאשר שלב הבתים יחל קצת פחות מחודש לאחר מכן, ב-17 באוקטובר.