הפועל חולון חוזרת אל ליגת האלופות של פיב"א ותארח מחר (רביעי, 19:30) את גלאטסראיי במסגרת המחזור השלישי.
רק לפני פחות מ-48 שעות הפסידה חולון לראשונה בכל המסגרות העונה, לבני הרצליה במשחק בית גם כן. לא סתם בחר הקפטן כריס ג'ונסון לומר שאירוח משחק "לא מבטיח כלום".
2 צפייה בגלריה
כריס ג'ונסון שחקן הפועל חולון חוגג עם חבריו
כריס ג'ונסון שחקן הפועל חולון חוגג עם חבריו
רוצים לחזור לחייך. ג'ונס וחבריו
(צילום: עוז מועלם)
הפורוורד של האלופה כבר ותיק בשילוב שתי המסגרות ויודע איך זה להגיע למשחק חשוב בזירה האירופית אחרי הפסד בזירה המקומית. "זה משחק חדש מחר", אמר ג'ונסון, "אנחנו צריכים להשאיר את המשחק שהיה בראשון בעבר, ללמוד מהטעויות שלנו דרך צפייה בווידאו וכמובן לשחק. יש לנו משחק גדול וצריך להשאיר את זה שהיה נגד הרצליה בעבר".
אחרי שהשחקנים נראו לא מרוכזים לאורך כל משחק הליגה האחרון, שכאמור נגמר בהפסד, הרחיב ג'ונסון מה עליהם לעשות אחרת כדי לשמור על מאזן מושלם בליגת האלופות: "אנחנו צריכים להישאר מפוקסים ולשים לב לפרטים יותר אישיים. אנחנו צריכים להישאר ביחד כקבוצה במשך 40 דקות, להיות נעולים על המשחק, לתפוס אותו וליזום".
מאמן חולוניה גיא גודס אמר לקראת המפגש עם הקבוצה הטורקית: "משחק סופר קשה נגד קבוצה שאולי גם נחשבת על הנייר הכי טובה בבית. היא מוכשרת מאוד. היה לנו בשנה שעברה מפגש ראש בראש איתם. הצלחנו לנצח פה בהפרש יותר גדול ושם הפסדנו בנמוך. זו קבוצה שזורקת המון שלשות. זה אתגר גדול מבחינתנו".
2 צפייה בגלריה
גיא גודס מאמן הפועל חולון
גיא גודס מאמן הפועל חולון
גיא גודס מאמן הפועל חולון
(צילום: עוז מועלם)
גודס נשאל אם ההפסד להרצליה עורר משהו בקבוצה שלו והשיב: "אין קשר היום בין הליגה לבין ליגת האלופות. גם גלאטסראיי הפסידה בבית לבשיקטאש. לכל ליגה יש את הסגנון שלה ואת ההרכבים שלה. באירופה יש לנו הרכבים שונים (קני קאדג'י יחזור לשחק, אחרי שלא נרשם בטופס בליגה בשל מגבלת זרים), מה שבליגה לפעמים אין לנו. זו גם קשיחות אחרת, שיפוט שונה מבחינת מה נותנים ולא נותנים. מבחינתנו, אנחנו מצפים למשחק קשוח מאוד וקשה מול קבוצה איכותית מאוד, בתקווה שנוכל לנצח גם. אני רוצה שנבוא מוכנים מנטאלית, אגרסיביים ונשתדל להשיג עוד ניצחון בבית, זה יהיה חשוב מאוד להמשך".
ניצחון לא רק יקרב מאוד את חולוניה לשלב הבא, אלא גם יכניס לשחקניו של גודס רוח במפרשים לקראת מחזור הליגה הקרוב, בו תתארח האלופה במשחק חוץ קשה ומאתגר נגד מכבי ת"א ביד אליהו.