הפועל ירושלים ממשיכה להתחזק. יובל זוסמן על סף חתימה ל-3 עונות כפי שפורסם לראשונה ב-ynet. הגארד-פורוורד הישראלי צפוי להרוויח במחזיקת הגביע 1.2 מיליון דולר לכל התקופה.
הכוונה הראשונית והעיקרית של הפועל ירושלים הקיץ הייתה לשדרג את הסגל הישראלי, מלבד עוז בלייזר ונועם דוברת שכבר חתומים חתם על חוזה חדש וקאדין קרינגטון, שאמור לקבל אזרחות בקרוב ולשחק גם בנבחרת ישראל וגבי צ'אצ'אשווילי, שהצטרף בשבוע האחרון לאחר עונה אחת בבאמברג. על זוסמן הופעל לחץ רב למרות שהוא רצה למצות את כל האופציות בשוק ורק לאחר מכן סיכם את תנאיו.
1 צפייה בגלריה
יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין
יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין
יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין
(צילום: EPA)
על מנת להשלים את המעבר, יצטרך זוסמן לשלם 200 אלף דולר לקבוצתו הנוכחית אלבה ברלין, לאור העובדה שהוא עדיין תחת חוזה עמה. כאמור, השחקן הוא זה שישלם את הסכום - לא הפועל ירושלים.
זוסמן, שבשנתיים האחרונות שיחק במדי אלבה ברלין, גדל במכבי ת"א ושיחק בה בין השנים 2015 ל-2021. בשתי העונות האחרונות ביורוליג, במדי הקבוצה מבירת גרמניה שיחק 58 משחקים מתוכם פתח ב-18, וקלע 6.9 נקודות בממוצע למשחק במפעל הבכיר ביבשת.
מלבד השחקנים הישראלים והמתאזרח מי שעוד חתומים במועדון הם ליוואי רנדולף וזאק הנקינס. מי שצפוי לחתום על חוזה חדש לשנתיים נוספות הוא ספידי סמית׳ ובכך הפועל ירושלים תשאיר שישה שחקנים מהעונה החולפת.