הבעלים החדש של הפועל ירושלים מתן אדלסון התחיל כבר לעבוד על העונה הבאה, כפי שהודיע היום (רביעי) במסיבת העיתונאים הרשמית בה הוצג. האדומים החתימו את קאדין קרינגטון, צירפו את גבי צ'אצ'אשוילי והאריכו ב-3 שנים נוספות את חוזהו של המאמן אלכסנדר דז'יקיץ'.
לירושלים בעונה הבאה לא תהיה בעיה של כסף, כי מתן הוא בנו של המיליארדר המנוח שלדון אדלסון. נראה שהפועל ירושלים מתכוונת לשדרג את התקציב שלה באופן משמעותי. קרינגטון, שאמור לקבל אזרחות ישראלית בקרוב, הסכים להצעה לחוזה לשלוש שנים, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet.
3 צפייה בגלריה
קאדין קרינגטון שחקן הפועל ירושלים
קאדין קרינגטון שחקן הפועל ירושלים
קאדין קרינגטון. קיבל חוזה ענק
(צילום: עוז מועלם)
"אני ממש שמח להמשיך בהפועל ירושלים", אמר קרינגטון לאחר החתימה, "הייתה לנו שנה נהדרת אבל אני בהחלט חושב שיש לנו חשבון פתוח וזו הסיבה שאני מאוד נרגש לחזור ולעשות משהו מיוחד. יש לנו אוהדים נהדרים, הארגון אדיר, לכן זו הייתה החלטה קלה עבורי להאריך את החוזה ולבנות כאן משהו לשנים הבאות".
בנוסף, הוחתם כצפוי גם הסנטר גבי צ'אצ'אשוילי (23, 2.10 מ'), שסיים חוזה בבאמברג הגרמנית. העונה העמיד ממוצעים של 7 נקודות 4.6 ריבאונדים בממוצע למשחק בליגה הגרמנית בעוד ביורופקאפ שיחק בממוצע 23 דקות בהן קלע 7.6 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים. בעונת 2021/22, עונת הבכורה שלו בליגת העל, נבחר לתגלית העונה.
3 צפייה בגלריה
אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים
אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים
ממשיך לעוד 3 שנים. דז'יקיץ'
(צילום: עוז מועלם)
״אני שמח מאוד להצטרף להפועל ירושלים ולהיות חלק ממועדון מפואר עם מנטליות ווינרית", אמר צ'אצ'אשוילי לאחר החתימה, "יש לנו קהל אדיר שאני מבטיח שנילחם בשבילו בכל שנייה שלנו על המגרש. אני מאמין שאוכל לתרום מהאיכויות שלי ושבעזרת עבודה קשה ודבקות בדרך שהמאמן יקנה לנו - נוכל לעמוד ביעדים שלנו".
אלכסנדר דז'יקיץ', המאמן שהוביל את הפועל ירושלים לזכייה גביע המדינה ולגמר ליגת האלופות, חתום על חוזה לעונה נוספת וכעת האריך אותו ב-3 שנים נוספות. דז'יקיץ' אמר לאחר ההודעה: "ההבנה של מי אנחנו, מה אנחנו מאמינים בו, ההבנה של האוהדים, מה אנחנו מייצגים ומהן המטרות האמיתיות שלנו, וההבנה של החשיבות שבתהליך ובעיקר של הדרך - אני מחויב לכל אלו עבור הפועל ירושלים".
המנהל המקצועי יונתן אלון: "דז'יקיץ' לקח אותנו לדרך חדשה ומיוחדת בעונה שעברה. אנחנו מאמינים בדרך הזאת וככה רוצים לראות את הקבוצה בשנים הקרובות - לוחמת הגנתית ולא מתפשרת. אנחנו שמחים שהוא ימשיך איתנו בשנים הקרובות. תודה דז׳ילה!".
3 צפייה בגלריה
יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין מול ווייד בולדווין שחקן מכבי ת"א
יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין מול ווייד בולדווין שחקן מכבי ת"א
יובל זוסמן. יחזור לישראל?
(צילום: עוז מועלם)
האדומים מתכוונים גם לשדרג את הסגל הישראלי שלהם עם יובל זוסמן, פורוורד אלבה ברלין, שקיבל הצעה מפתה לשוב לישראל. זוסמן גדל במכבי ת"א ושיחק בה בין השנים 2015 ל-2021. בשנתיים האחרונות הוא שיחק באלבה ברלין הגרמנית.