ביום ראשון מכבי ת"א הוציאה עצבים בליגה על בני הרצליה אחרי ההפסד בגמר הגביע להפועל ירושלים. מחר (חמישי, 21:05) הצהובים יחזרו למפעל האירופי ויארחו את באיירן מינכן במסגרת המחזור ה-25 ביורוליג.
"באיירן זכתה לאחרונה בגביע הגרמני והם בכושר טוב מאוד לאחרונה, כך שיהיה מאתגר וקשה מאוד", הודה המאמן עודד קטש. "זו קבוצה עם חמישה גארדים, שאף אחד מהם לא מעל השאר". על חשיבות המשחק והלחץ: "זו לא פעם ראשונה שאנחנו מגיעים בסיטואציה כזו למשחק, נקווה שנתמודד עם זה הרבה יותר טוב מאשר עשינו בגמר הגביע מול ירושלים".
2 צפייה בגלריה
דארן היליארד שחקן מכבי ת"א
דארן היליארד שחקן מכבי ת"א
מתאים לו דרבי ביורוליג. הילארד
(צילום: עוז מועלם)
הציוץ של היליארד
קטש נשאל על מצבת הפצועים וענה: "המצב בסך הכל בסדר. לורנזו עדיין סובל קצת מכאבים, לא משהו שאמור לסכן אותו יותר מדי". על התחושות לאחר הפועל ירושלים ועל ההשפעות של זה על המשך העונה: "יש עוד הרבה משחקים לפנינו ועוד הרבה על מה לשחק. בגמר הגביע התחלנו טוב מבחינת אנרגיות וגם הגנתית היינו שם - אבל סבלנו מיום נוראי בהתקפה".
וממכבי להפועל. האדומים רומשים עונה נהדרת ביורוקאפ (מאזן 4:10 בשלב הבתים) ובאתר "יורוהופס" העלו שאלה בחשבון הטוויטר שלהם: האם הכדורסל הישראלי בדרך לנציגה שנייה ביורוליג?
2 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
מרוצה לפני המשחק מול באיירן. קטש
(צילום: עוז מועלם)
כידוע, לפי חוקי המפעל, האלופה וסגניתה אמורות לקבל כרטיס אוטומטי ליורוליג בעונה, ומי שתומך - לפחות כעת - בהעפלת האדומים למפעל הבכיר הוא דווקא אחד מכוכבי מכבי, דארן היליארד. ורשם: "אם הם יהיו ביורוליג, האווירה בדרבי תהיה אגדית".
פורסם לראשונה: 12:49, 22.02.23