מכבי ת"א מקווה לסיים את השבוע עם ניצחון נוסף כשתתארח הערב (חמישי, 18:30) באולם פיוניר מול הכוכב האדום בלגרד במסגרת המחזור העשירי ביורוליג. הצהובים מגיעים אחרי שני ניצחונות, אחד בדרבי מול הפועל ת״א בתחילת השבוע והשני ביורוליג נגד אולימפיאקוס.
מצד אחד, שחקניו של עודד קטש מגיעים למשחק במאזן חיובי עם 5 ניצחונות לעומת 4 הפסדים כשהם מדורגים במקום השמיני בטבלה. מהצד השני, למארחת יש שלושה ניצחונות לעומת שישה הפסדים כשהיא מדורגת מקום לפני אחרון בטבלת המפעל. בכוכב האדום עשו לפני כשבוע שינוי משמעותי על הקווים כשבמקום ולדימיר יובאנוביץ׳ הגיע דושקו איבנוביץ׳ שתחתיו הקבוצה רשמה שני ניצחונות מול אלבה ברלין ו-וילרבאן.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א עם לורנזו בראון, ג'רל מרטין
עודד קטש מאמן מכבי ת"א עם לורנזו בראון, ג'רל מרטין
קטש ושחקניו
(צילום: Dragana Stjepanović)
"אנחנו יודעים שבשבועות כפולים ביורוליג הכל יכול לקרות", אמר המאמן עודד קטש. "אין משחקים קלים ביורוליג ואנחנו צריכים לבוא בשיא הפוקוס למשחק. אנחנו צריכים להיות מוכנים למשחק קשה וקשוח והגיע הזמן לנצח גם בחוץ".
"אנחנו מנסים להשיג ניצחון חוץ ראשון", הוסיף בונזי קולסון, "נצטרך להיצמד לדברים הבסיסיים שמנצחים משחקים, להמשיך להשתפר. תהיה אווירה משוגעת שם, אבל הניצחון על אולימפיאקוס יוצר לנו מומנטום ואני מקווה שהוא יעזור לנו להשיג עוד ניצחון".
2 צפייה בגלריה
לורנזו בראון
לורנזו בראון
הצהובים ימשיכו במומנטום? לורנזו בראון
(צילום: Dragana Stjepanović)
הצהובים מקווים להמשיך לראות את המשך השתלבותו של ג׳רל מרטין. עד המשחק האחרון מול אולימפיאקוס עמד שחקן הפנים על ממוצעים של 3.6 נקודות ו-2.6 ריבאונדים ב-17 דקות וזינק לממוצע של 13 נקודות ו-5 ריבאונדים עם פלוס 16 בפלוס מינוס.
בקבוצה ידעו שייקח למרטין זמן להשתלב מאחר והוא הגיע בלי ניסיון אירופאי אחרי שנתיים בליגה האוסטרלית, ושמחים שהחיבור שלו למשחק האירופאי ולקבוצה עצמה מראה ניצוצות ראשוניים. שחקן נוסף שקיבל לא מעט מחמאות היה זה אוסטין הולינס, המצב איתו לא היה ברור בתחילת העונה כשלא נרשם לליגה הישראלית ובמשחקים הראשונים ביורוליג מיעט לקבל דקות, והיו קולות על עזיבה אפשרית אחרי שבמקומו של דארן היליארד הפצוע שכבר חזור לפעילות הגיע ג׳יילן אדאמס בחוזה זמני.
בקבוצה מציינים שהוא בעל אופי חיובי במיוחד, ובכל פעם שנותנים לו דקות, גם אם מדובר בדקות בודדות הוא עולה לפרקט במלוא המוטיבציה ונותן את ערך המוסף שלו בהגנה. במשחק האחרון הוא קיבל קצת יותר מ-12 דקות בהן רשם 8 נקודות.