אכזבה גדולה במכבי ת"א הערב (חמישי) אחרי הפסד נוסף, הפעם 69:68 לכוכב האדום בלגרד. הצהובים עם מאזן 5:5 אחרי עשרה משחקים ביורוליג ועם מאזן 4:0 במשחקי החוץ, כולל שני הפסדים בבלגרד בתוך שבוע אחרי שנוצחו גם על ידי פרטיזן בלגרד.
מכבי ת"א פתחה לא טוב את המשחק ופיגרה 27:18 בתום הרבע הראשון. ברבע השני בקושי נקלעו נקודות והיא ניצחה בו 9:11 ונעלה את המחצית ב-36:29. במחצית השנייה היא קיזזה את ההפרש ואפילו עלתה ליתרון. הסרבים ברחו במאני טיים ל-60:68, אבל מכבי תל אביב הצליחה לחזור וקיבלה כדור ארוך עם 23 שניות על השעון בפיגור 69:68, אבל היא איבדה פעם אחת ולמזלה חסן מרטין איבד גם. האורחת קיבלה הזדמנות נוספת עם 9.3 שניות לסיום, אבל לורנזו בראון התמהמה ובסוף לקח זריקה אבודה והחטיא. בראון היה טוב מאוד עם 23 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, גם רומן סורקין היה טוב עם 16 ו-6 כדורים חוזרים ואפילו 2 חסימות, ג'וש ניבו תרם 10, אבל חוץ מזה שאר השחקנים סיפקו תרומה די מועטה. ווייד בולדווין קלע רק 6 באחוזים רעים (3/11 מהשדה), בונזי קולסון רק 3 ואלכס פויתרס סיים משחק עם 0 נקודות ו-3 איבודים. אצל המנצחת חלוקת הנקודות הייתה מאוזנת יותר. נמניה נדוביץ' הוביל את הקלעים עם 12 נקודות, חסן מרטין תרם 11 ו-6 ריבאונדים ובנג'מין בנטיל קלע 9.
3 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
אכזבה גדולה. קטש
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
לוקה מיטרוביץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד מול לורנזו בראון שחקן מכבי ת"א
לוקה מיטרוביץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד מול לורנזו בראון שחקן מכבי ת"א
הוביל את מכבי ת"א, אבל הלך לאיבוד במהלך האחרו. בראון מול מיטרוביץ'
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
רומן סורקין שחקן מכבי ת"א
רומן סורקין שחקן מכבי ת"א
משחק טוב שלו. סורקין
(צילום: EPA)
מאמן מכבי ת"א עודד קטש אמר: "זה פספוס גדול. לפעמים אפשר להפסיד משחק רק על הרבע הראשון וזה מה שקרה פה כי קיבלנו 27 נקודות רק ברבע הראשון. ניצחנו בכל שלושת הרבעים האחרונים והיינו שם. לא היה יום גדול שלנו משלוש, אבל עדיין ניצחנו בריבאונד. בסוף כשמשחק מגיע להתקפה אחרונה הכול יכול לקרות. אני בטח לא מאשים אף אחד, הדבר היחיד שאמרתי בפסק הזמן זה להכניס את הכדור בביטחון ולדאוג לריווח הנכון. היה לי גם חשוב לנסות לקלוע אחרי 12 שניות ולא להחזיק את הכדור כדי שתהיה לנו עוד הזדמנות לתקן אם דברים לא יילכו. אנחנו צריכים ניצחונות, פחות מעניין אותי אם זה בבית או בחוץ".
מאמן הכוכב האדום בלגרד דושקו איבנוביץ' אמר אחרי המשחק: "הניצחון הזה מראה שהשחקנים האלה קשוחים מאוד. עכשיו הם מאמינים בעצמם. אני חושב שהמשחק התנהל כמו שחשבנו שיתפתח. היינו צריכים לשחק קצת יותר בקלילות בחלק ההתקפי, אבל אני חושב שבסך הכול הגיע לנו לנצח".