ביום שישי תארח הפועל ת"א את הפועל אילת במחזור הראשון של ליגת העל, אבל עוד לפני כן לוחצים מספר חברי הנהלה לרשום זר חמישי לסגל לקראת פתיחת העונה - ואף מוכנים לעזור בגיוס כספים למימון הגעתו.
כידוע, מעבר לרצון לקדם את השחקן הישראלי, אחת הסיבות שהפועל ת"א לא הייתה מעוניינת לרשום בשנים האחרונות חמישה זרים בסגל - למרות שלא מעט מן הקבוצות בליגה כן עושות את זה - היא כלכלית. למעשה, כל קבוצה שרושמת זר חמישי לליגה מפסידה יותר ממיליון שקל בסופו של דבר. 350 אלף שקל קנס על רישום זר חמישי, 250 אלף שקל שהקבוצה לא מקבלת מכספי הטוטו, 250 אלף שקל שלא מוענקים מקנסות שאר הקבוצות ו-400 אלף נוספים שלא מגיעים ממשרד הספורט על קידום השחקן הישראלי.
2 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
"אני לא הכתובת לכל נושא מספר הזרים". פרנקו
(צילום: אלעד גרשגורן)
ההצעה לגיוס כספים מאוהדי הקבוצה עומדת כרגע בגדר רעיון שנרקם בשבועות האחרונים, אך עדיין לא הוחלט אם ייצא לפועל. בעיקר כי מדובר בסכום כסף גדול שאותו יהיה קשה לגייס תוך זמן קצר. אם וכאשר המהלך ירקום עור וגידים, ישנם חברי הנהלה שבטוחים שיצליחו לגייס לפחות חצי מהסכום וזה יספיק על מנת שההנהלה הבכירה תסכים לרשום חמישה זרים בכל משחק.
במשחקי גביע ווינר שנערכו בשבוע שעבר, בהפועל ת"א החליטו לשחק עם חמישה זרים. זאת מאחר ומינהלת הליגה מאפשרת רק לטורניר ההכנה לרשום זר נוסף מבלי שהקבוצה תיקנס. כשנשאל מאמן הקבוצה, דני פרנקו, על הנושא, ענה: "אני לא הכתובת למספר הזרים. יש החלטת הנהלה שנשחק עם ארבעה זרים בליגה".
2 צפייה בגלריה
 משחק ביתי מול דרושאפקה
 משחק ביתי מול דרושאפקה
יתגייסו למען המהלך? אוהדי הפועל ת"א
(צילום: אלעד גרשגורן)